Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har utrolig lyst å få skallfasetter på de 4 fremste tennene, men er jo redd for å få problemer med dette, at de ramler av eller at de blir ødelagt under ferie osv..

Er det noen som kan anbefale dette eller fraråde?? som har erfaring om dette?

har fått pristilbud hos tannlegen, det koster rundt 20 tusen, og dette gjøres over 2 omganger, er det normalt å evt be om å betale halve prisen på første tannlegebesøk?

beklager alle spørsmålene, men håper på tilbakemelding :-)

Anonymous poster hash: ac662...c3e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte det selv, men det øker jo sjansen for hull. Tennene er mindre motstandsdyktige fordi de borrer av det ytterste laget av dine tenner, så du vil få hull mest sannsynlig. Da vil det jo være mindre tann å "ta av", ergo det øker risikoen for kroner og rotfyllinger på sikt (jeg var 16 år da jeg vurderte dette, så jeg hadde jo mange år foran meg).

Anonymous poster hash: 4fd47...22f
Skrevet

Eg fekk skallfasetter for over eitt år sidan, og er så utruleg fornøgd! Dei sitter bom fast, og blei forsikra om at dei skal holde like lenge som tennene. Men pass på at dei fikser det gratis om det skulle bli problemar, td. detter av. Eg betalte 18 tusen for mine to, og det var verkeleg verdt det!

AnonymBruker
Skrevet

men var hele prossessen vond?? tenker når de filer ned tennene?

ts

Anonymous poster hash: ac662...c3e

Skrevet

Hva er skallfasetter..?hvorfor bruker man det?er ikke bleking billigere og bedre...? (klo) :-)

Skrevet

Hahah ser smileyen ikke kom med som smiley...jaja😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...