Gå til innhold

Ferdigsupper?

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg søker etter næringsrike supper, helst kyllingsupper, som har noe næring i seg og ikke bare vann og salt :) Er for travel til å lage fra bunnen, og er student, så har ikke råd til å kjøpe de fra noka osv. i lengden. Toro er uaktuelt, men finnes det noen ferdigsupper som faktisk inneholder vitaminer og mineraler, uten å koste skjorta? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar ikke mye tid lenger å lage f.eks. tomatsuppe fra bunnen av enn å lage posesupper, og da vet du hva den inneholder av ingredienser. Du kan også lage store mengder en dag du har tid og fryse ned i porsjoner, så har du enda raskere mat de dagene du har det travelt.

• Liker 5
Skrevet

Mange bra supper i frysedisken! Ta deg en titt der.

AnonymBruker
Skrevet

Finn en dag da du ikke har så mye å gjøre. Lag store gryter med suppe. Masse gode oppskrifter på nettet :-) Frys ned i porsjoner.

Mye bedre og billigere enn ferdigsuppe!

Anonymous poster hash: 6dc66...e04
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger briller. Jeg syntes det stod "ferdigpupper" :fnise:

Anonymous poster hash: 8ffe7...103
  • Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Å skjære opp kyllingfilet og slenge oppi noen grønnsaker og buljong tar IKKE lang tid. I verste fall så lag en svær porsjon og frys ned. Billigere og sunnere enn kjøpesupper.

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Herregud! Eg ler og ler! 😂😂😂😂

Skrevet

Gjorde jeg også :fnise:

Skrevet

Går rimelig fort å lage supper fra grunnen. Da kan du også lage store porsjoner som du fryser ned. Alle grønnsakpure-supper følger samme oppskrift og metode.

1. del opp grønnsaker og lett i gryte.

2. tilsett kyllingkraft (hjemmekokt er best og sunnest men tar tid), fond/buljong duger.

3. kok til mørt.

4. blend

5. krydre. med salt/pepper.

Du kan variere i det uendelige med å lage baser, tilsette fløte, kokosmelk, etc.

Du kan tilsette kyllingen som var til overs fra i går osv når suppen er ferdig. Allerede tilberedt kjøtt trenger bare varmes.

• Liker 1
Skrevet

Finn en dag da du ikke har så mye å gjøre. Lag store gryter med suppe. Masse gode oppskrifter på nettet :-) Frys ned i porsjoner.

Mye bedre og billigere enn ferdigsuppe!

Anonymous poster hash: 6dc66...e04

Ja, god idè.

Trodde det var mye billigere å lage fra bunnen av enn å kjøpe ferdig poser. Ferdig poser er dyrt i lengden, og få med god næring i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...