Gjest earlgrey Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg søker etter næringsrike supper, helst kyllingsupper, som har noe næring i seg og ikke bare vann og salt Er for travel til å lage fra bunnen, og er student, så har ikke råd til å kjøpe de fra noka osv. i lengden. Toro er uaktuelt, men finnes det noen ferdigsupper som faktisk inneholder vitaminer og mineraler, uten å koste skjorta?
Thorn Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Det tar ikke mye tid lenger å lage f.eks. tomatsuppe fra bunnen av enn å lage posesupper, og da vet du hva den inneholder av ingredienser. Du kan også lage store mengder en dag du har tid og fryse ned i porsjoner, så har du enda raskere mat de dagene du har det travelt. 5
h/k Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Mange bra supper i frysedisken! Ta deg en titt der.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Finn en dag da du ikke har så mye å gjøre. Lag store gryter med suppe. Masse gode oppskrifter på nettet :-) Frys ned i porsjoner. Mye bedre og billigere enn ferdigsuppe! Anonymous poster hash: 6dc66...e04 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Jeg trenger briller. Jeg syntes det stod "ferdigpupper" Anonymous poster hash: 8ffe7...103 2
Gjest Runforit Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Å skjære opp kyllingfilet og slenge oppi noen grønnsaker og buljong tar IKKE lang tid. I verste fall så lag en svær porsjon og frys ned. Billigere og sunnere enn kjøpesupper. 1
Gjest Belle âme Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Jeg trenger briller. Jeg syntes det stod "ferdigpupper" Anonymous poster hash: 8ffe7...103 Herregud! Eg ler og ler! 😂😂😂😂
Chizue Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Jeg trenger briller. Jeg syntes det stod "ferdigpupper" Anonymous poster hash: 8ffe7...103 Gjorde jeg også
Supraspinatus Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Går rimelig fort å lage supper fra grunnen. Da kan du også lage store porsjoner som du fryser ned. Alle grønnsakpure-supper følger samme oppskrift og metode. 1. del opp grønnsaker og lett i gryte. 2. tilsett kyllingkraft (hjemmekokt er best og sunnest men tar tid), fond/buljong duger. 3. kok til mørt. 4. blend 5. krydre. med salt/pepper. Du kan variere i det uendelige med å lage baser, tilsette fløte, kokosmelk, etc. Du kan tilsette kyllingen som var til overs fra i går osv når suppen er ferdig. Allerede tilberedt kjøtt trenger bare varmes. 1
Berit Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Finn en dag da du ikke har så mye å gjøre. Lag store gryter med suppe. Masse gode oppskrifter på nettet :-) Frys ned i porsjoner. Mye bedre og billigere enn ferdigsuppe! Anonymous poster hash: 6dc66...e04 Ja, god idè. Trodde det var mye billigere å lage fra bunnen av enn å kjøpe ferdig poser. Ferdig poser er dyrt i lengden, og få med god næring i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå