The Wig Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Nå har jeg prøvd mange forskjellige treningstightser, men finner ingen som ikke er gjennomsiktige når jeg bøyer meg frem. Har lyst til å trene uten å vise frem hvilket undertøy jeg har på meg. Noen med gode erfaringer på tightsfronten? Evt kan jeg bruke en kroppsnær shorts under (mammelukk i moderne versjon såklart). Men hvor får jeg kjøpt disse? Finner ikke i vanlige butikker. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Gå opp i størrelse? Fortsatt trang, men ikke gjennomsiktig. Anonymous poster hash: 270a4...738
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Når en bruker stramme tights viser en frem alt uansett. Undertøyet er vel ikke det en aller helst burde ha holdt for seg selv i det området. Hvorfor ikke bruke ei skikkelig treningsbukse av det litt romsligere slaget? Anonymous poster hash: 3ca36...d93 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Nike syns jeg har gode treningstights som ikke er gjennomsiktige (så vidt jeg vet), men viktig å kjøpe sorte tights. Det jeg derimot har problemer med, det er å finne tights som har gode egenskaper til å transportere fukt. Syns det ser ut som de fleste har hatt litt urinlekkasje etter en treningsøkt, og det gjelder meg selv også. Anonymous poster hash: cf353...b77
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Hvis tightsen blir gjennomsiktig når du bøyer deg har du for liten str. Anonymous poster hash: d3a26...8f6 1
The Wig Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2015 Har forsøkt ulike størrelser også, men resultatet blir det samme. Nå kjøpte jeg en tights i større str, men den var enda mer gjennomsiktig en en jeg har i mindre str. #3: Forskjellen på å trene i tights og i treningsbukse er stor. Sistnevnte gjør at jeg blir mye mer klam og varm, og da forsvinner mye av gleden ved å trene.
The Wig Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2015 Nike syns jeg har gode treningstights som ikke er gjennomsiktige (så vidt jeg vet), men viktig å kjøpe sorte tights. Det jeg derimot har problemer med, det er å finne tights som har gode egenskaper til å transportere fukt. Syns det ser ut som de fleste har hatt litt urinlekkasje etter en treningsøkt, og det gjelder meg selv også. Anonymous poster hash: cf353...b77 Hehe..Ja det har jeg sett! Jeg går alltid for sort. Adidas har en tights som er knallgod på fuktproblem btw. 1
Poppie Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Også veldig fornøyd med mine Nike Men det er den gamle sorten, synes de nye er mer gjennomsiktige. Røhnisch er heller ikke veldig gjennomsiktige, men til gjengjeld dårlig kvalitet. Kommer til å holde meg til Nike, spesielt de som slutter under kneet. Har brukt mine jevnlig (2-3 ganger i uken) i 5 år, og de finnes ikke slitte 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Nike Legend. Den er ganske tykk og fast i stoffet, så den viser ingen ting igjennom. Den er også veldig holdbar. Jeg har, som Poppie, brukt min i over fem år nå og den er like fin (eneste problemet er at den nå er litt for stor pga mange tapte kiloer) Anonymous poster hash: a5f9e...930
FruHudson Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har en tights fra cubus og en fra kappahl og ingen av de er gjennomsiktige 1
BlåSwix Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Nike sine er best på den fronten synes jeg, evt bruk tynne skibukser - eller bruk en lett og liten shorts over tightsen?
Compaq Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har veldig dårlig erfaring med tights fra Nike da hele stumpen skimtes ganske godt så fort jeg bøyer meg. Er derimot veldig fornøyd med tightsene jeg har fra Røhnisch. Jeg har de gråmelerte som er rimelig tykke i stoffet.
Sugar&Spice Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har også dette problemet, men løste det ved å kjøpe en sykkelshorts fra Nike jeg har under. Den er kort og ser ut som en "moderne mamelukk". Den er også utrolig fin å ha på sommeren hvor det er varmt og en tights til låret ikke er å foretrekke.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har vært mest fornøyd med Nike sine gamle tightser, de er ikke gjennomsiktig. Men her forleden prøvde jeg en ny modell,og den var gjennomsiktig Søtt med de som tror at man bare kan gå opp i størrelse, også er ikke tightsen gjennomsiktig lengre. Det er nok modellen som avgjør det. Du lurer ingen der du står i en tights som ser ut som en nylonstrømpik.Anonymous poster hash: f72e0...fd3
Prorsum Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Innlegget er ryddet for svar til tråd som er delt ut her. Daenerys, mod. Slenger meg også på Nike! Har nå Skins a200, har ikke lagt merke til at de er gjennomsiktige heller. Endret 4. januar 2015 av Daenerys 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Er det såååå nøye da? Hva så om folk ser hva slags undertøy du har på deg? Her sprader man rundt i bare bikini på stranda om sommeren. Hvordan kan det da være så forferdelig at noen ser konturene av hva slags undertøy du har på deg inne på et treningssenter?!? :-) Anonymous poster hash: a4797...641
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Om man ser mer enn man ba om, får så være. Men om man bevisst strirrer, så er ikke det innafor. Om man ser stirrere, så anbefalere jeg å si i fra til personalet på senteret, slik at personen kan bli kastet ut fra senteret. Anonymous poster hash: a5f9e...930 3
The Wig Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #19 Skrevet 3. januar 2015 Er det såååå nøye da? Hva så om folk ser hva slags undertøy du har på deg? Her sprader man rundt i bare bikini på stranda om sommeren. Hvordan kan det da være så forferdelig at noen ser konturene av hva slags undertøy du har på deg inne på et treningssenter?!? :-)Anonymous poster hash: a4797...641 Det har med settingen å gjøre. Jeg er ikke på stranda nå, jeg vil trene og jeg synes ikke at å vise undertøy er kjekt. Jeg går heller ikke rundt i bh og truse dersom jeg skal være på land i svømmehallen, selv om jeg bader i bikini på stranden. Jeg vil trene for å bli sterk, ikke for å vise meg frem. Trange treningsklær puster mye bedre og er behagelig å ha på seg, derfor bruker jeg disse. Det er ubehagelig å trene foran menn dersom de kan se alt. Sykkelshorts var et bra tips! Det skal jeg kjøpe meg=) 1
Morpheus Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Velg en treningsbukse da vel? Hvis du absolutt må ha tights. Så kjør med shorts over. Litt av greia med tights er at du selger alt. Om de ikke ser mønstret på undertøyet. Så er ingen ting av mer intr. karakter ikke overlatt til fantasien. Hva gjelder rumpe, lengden på penis, kjønnslepper, baller, bollemus, om du er våt/erigert osv. Jeg tror kanskje mesteparten av oss som går med tights på treningsstudio (men mest til vanlig), er for å legalisert reklamere for noe av dette. Her er et utdrag fra en Friends episode om dette. Velg hvordan du vil eksponere deg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå