AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #41 Skrevet 10. januar 2015 Hvordan kan dere dusje på så kort tid? Jeg går inn i dusjen, står et pr min og skyller kroppen i deilig varmt vann. Setter opp håret dersom jeg ikke skal vaske det. Dersom jeg vasker det har jeg i shampoo, skyller ut to ganger, så balsam. Så opp i klype. (Har langt hår) Så barberer jeg under armene. Så leggene, og deretter nedentil, og mot rumpa. Deretter vasker jeg hele kroppen. Ryggen og ørene (inni og bak der hårprodukter ofte setter seg. (Verste jeg ser er folk som er glansaktig inni øret. Tyder på fett og urent) Deretter skyller jeg ut balsam/kur alt ettersom. Dette gjør jeg hver dag. Vasker håret annenhver gang. Barberer dere ikke dere hver dag? Bestandig nybarbert jeg Anonymous poster hash: 99526...9d5
Heartfilia Skrevet 10. januar 2015 #42 Skrevet 10. januar 2015 Dusjer alt fra 5-15 minutter før jobb (uten å vaske håret). Når jeg dusjer ellers blir det ofte 30+ min, bruker lang tid på å vaske håret (mye og langt hår), barbere meg osv. Noen ganger setter jeg meg ned i dusjen også og bare slapper av en stund, trives godt i dusjen :D
Gjest Nori Skrevet 10. januar 2015 #43 Skrevet 10. januar 2015 . Barberer dere ikke dere hver dag?Anonymous poster hash: 99526...9d5 Langt i fra!
skruf Skrevet 10. januar 2015 #44 Skrevet 10. januar 2015 Tror ikke det tar så mange minuttene de dagene jeg ikke vasker håret (annenhver dag). Da fukter jeg kroppen, såper inn og skyller, barberer under armene, vasker ansiktet med en rens, og vasker nedentil. Unnagjort på 1-2-3. De dagene jeg vasker håret tar det lengre tid, går nok fort 15min. Har tykt hår til midjen, så det tar veldig lang tid å skylle ut. Dessuten lar jeg alltid balsam eller hårkur virke ei stund, og barberer legger og andre plasser som trengs en runde med høvelen mens balsamen er i før jeg skyller. Dusjer hver morgen, annenhver med hårvask.
Aphrodite Skrevet 10. januar 2015 #45 Skrevet 10. januar 2015 Rundt 5 min til vanlig. 30 minutter hvis jeg har sånn langt regime med hårkur osv.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #46 Skrevet 10. januar 2015 Jeg dusjer maks 5 min. Skjønner ikke hvorfor folk skal dusje så mye lengre enn deg. Hovedsaken er at man dusjer for å bli ren. Er man effektiv så greier man det på 5 min. Unntaket er hvis du har stor hårmanke. Anonymous poster hash: beb75...6c2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #47 Skrevet 10. januar 2015 Mellom 5 og 10 minutt hvis jeg bare dusjer vanlig. Hvis jeg barberer meg og/eller vasker håret så tar det kanskje 15 min. Men jeg vaske håret om morgenen bare, da jeg har "kort hår" og det står til alle kanter når jeg står opp... Anonymous poster hash: 74a1e...77e
N.Tonks Skrevet 10. januar 2015 #48 Skrevet 10. januar 2015 Vasker alltid håret når jeg dusjer. Bruker ca 10 minutter, tror jeg.
Gjest Flunka Skrevet 10. januar 2015 #49 Skrevet 10. januar 2015 Dusjer varje dag. Bruker alt fra 3 minutter til 30 minutter. Nå dusjer jeg håret varje dag, for jeg er nyklipt og har kort hår. Tidligere dusjet jeg håret 1 gang i uken, men da hadde jeg hår ned til rompa og det var en tidkrevende jobb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #50 Skrevet 10. januar 2015 Tre timer. Anonymous poster hash: b58ce...daf
smalls Skrevet 11. januar 2015 #52 Skrevet 11. januar 2015 Hvordan kan dere dusje på så kort tid? Jeg går inn i dusjen, står et pr min og skyller kroppen i deilig varmt vann. Setter opp håret dersom jeg ikke skal vaske det. Dersom jeg vasker det har jeg i shampoo, skyller ut to ganger, så balsam. Så opp i klype. (Har langt hår) Så barberer jeg under armene. Så leggene, og deretter nedentil, og mot rumpa. Deretter vasker jeg hele kroppen. Ryggen og ørene (inni og bak der hårprodukter ofte setter seg. (Verste jeg ser er folk som er glansaktig inni øret. Tyder på fett og urent) Deretter skyller jeg ut balsam/kur alt ettersom. Dette gjør jeg hver dag. Vasker håret annenhver gang. Barberer dere ikke dere hver dag? Bestandig nybarbert jeg Anonymous poster hash: 99526...9d5 Å barbere meg hver dag gidder jeg virkelig ikke. Synes ikke det er så viktig å være nybarbert til en hver tid. Jeg barberer meg 2 ganger i uken.
mumfi Skrevet 11. januar 2015 #53 Skrevet 11. januar 2015 10-15 minutter på kropp og hår, litt lengre med barbering
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå