Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca 5 minutter.

10-15 minutter hvis jeg vasker håret.

Ca 20 minutter om jeg og samboeren dusjer sammen.

Har langt hår som krever en del skylling, bruker både shampo og balsam, noen ganger innpakning også. Barberer under armene hver dusj. Barberer nedentil når det er litt mer enn stubber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgendusj før jobb tar vel ca 3 minutter, 5 om jeg vasker håret.

Har jeg god tid dusjer jeg så lenge jeg vil/gidder og da varer det alt fra 3 minutter til jeg går tomt for varmt vann.

AnonymBruker
Skrevet

Selve dusjingen tar vel tre minutter inkl. hårvask. Er mann, så har vel kortere hår enn de fleste som svarer i tråden her, og jeg dusjer hver dag. Dusjing er så kjedelig at jeg prøver å gjøre det raskest mulig.

Anonymous poster hash: 5479a...5c9
Skrevet

30 min eller mer, elsker å ta laaange varme dusjer :P

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, så lenge dere dusjer..

Jeg bruker 3 min hvis jeg ikke vasker håret og 5 min hvis jeg vasker håret. Og ja, jeg har langt hår.

Anonymous poster hash: 2e53e...337
Skrevet

5-10 min. Bruker jeg lengre tid får jeg så utrolig tørr hud. Jeg føler meg som en inntørka sviske :fnise:

Kjæresten min kan så i dusjen minst 30 min. At han orker.

Skrevet (endret)

Dusjer hver dag. Vasker håret annen hver dag, og shaver annen hver dag (med mindre det er noe spesielt, men under armene tas hver dag), og da tar jeg gjerne hårvask og shaving på ulike dager. Fordi jeg hater å dusje. Det er så ufattelig kjedelig, og jeg forstår ikke de som kan bare stå der..

Når jeg kurer håret (en gang i uken -som oftest søndag), så går jeg ut av dusjen, har i kuren og bare skyller håret etterpå.

Så jeg bruker vel 10 min i dusjen hver dag.

Har hår nesten ned til midjen.

Endret av Faina
Skrevet

Tar aldri tiden. Max 60 min da dusj er det eneste høydepunktet jeg har. Er frysepinne.

Men som regel kanskje 20-30 minutt. De gangene jeg dusjer i en time har jeg gjerne vært utendørs og fryst lenge, vært gjennomvåt av regn.

Barberer over alt, vasker hår med hårkur, balsam, bruker ansiktsrens, skrubber og såpe.

Dusjer hver andre til tredje dag, så det gjør opp for tiden

AnonymBruker
Skrevet

sånn ca 30-45 min

Anonymous poster hash: 3ac95...44c
AnonymBruker
Skrevet

5-10 min. hver dag.

Jeg er overrasket over dere som bruker et kvarter eller mer. :nocomment:

Anonymous poster hash: 699b3...d10
Skrevet

Tar vel 7-8 min inkl shampo, balsam, barbering av legger osv...

AnonymBruker
Skrevet

5-10 min. hver dag.

Jeg er overrasket over dere som bruker et kvarter eller mer. :nocomment:

Hvorfor det?

Jeg har hår til rumpa, i tilegg til at det er veldig mye, så hos meg tar det fort noen minutter før håret er helt vått. Jeg vasker også håret to ganger, og jeg lar balsamen virke i ca 3-4 minutter mens jeg vasker kroppen. Da tar det fort 15-20 minutter.

I tilegg så liker jeg å dusje, så jeg stresser ikke med å bli ferdig fortest mulig.

Anonymous poster hash: a208b...e74

• Liker 1
Skrevet

Mellom fem og ti minutter for en vanlig dusj med hårvask ca annenhver dag. Ca femten minutter med barbering og hårkur omtrent en gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig dusj om morgenen: 3-5 minutter

Vasker som regel håret uten å dusje siden jeg alltid bruker kurer og balsam som skal virke en stund.15-30 minutter på hver hårvask,ca.4 ganger per uke.

Anonymous poster hash: 1554d...cf0
Skrevet

10-15 minutter. vasker alltid håret når jeg dusjer.

Skrevet

Fem min til vanlig, ca 10-15 min når jeg vasker håret

AnonymBruker
Skrevet

5-10 minutter, kommer an på om jeg vasker håret. :)

Anonymous poster hash: a8cd2...16f

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager orker noen å stå i dusjen en TIME?! Jeg blir alltid så varm når jeg dusjer og klarer ikke å stå lengre enn 5 min. Gjør det jeg skal og somler aldri. Har nok varmt vann til å stå i 15 min en gang.

Anonymous poster hash: 88c02...5a2

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager orker noen å stå i dusjen en TIME?! Jeg blir alltid så varm når jeg dusjer og klarer ikke å stå lengre enn 5 min. Gjør det jeg skal og somler aldri. Har IKKE nok varmt vann til å stå i 15 min en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det?

Jeg har hår til rumpa, i tilegg til at det er veldig mye, så hos meg tar det fort noen minutter før håret er helt vått. Jeg vasker også håret to ganger, og jeg lar balsamen virke i ca 3-4 minutter mens jeg vasker kroppen. Da tar det fort 15-20 minutter.

I tilegg så liker jeg å dusje, så jeg stresser ikke med å bli ferdig fortest mulig.

Anonymous poster hash: a208b...e74

Å ja. Da skjønner jeg at det tar tid. :dusje:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...