AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg skjønner meg ikke helt på daten. Han gir så ulike signaler. Han sier selv at han ikke helt vet hva han vil, men at han i lengden søker etter et fast forhold. Han vil også fremdeles treffe meg for å bli bedre kjent og så tar vi det derfra. Men noen ting får meg til å stusse. Han har feks tatt meg i hånden ved et par anledninger vi har sett film. For meg er det å holde i hånden noe man gjør dersom man liker en person. Men selvfølgelig det er ikke sikkert han tenker slik. Vi har også hatt sex. Da gikk han ut av soverommet og sa "jeg må hente litt lys, vi må gjøre det litt romantisk". Og så sa han at han skulle sette på litt "tilfeldig" musikk. Men den musikken var ikke en veldig tilfeldig spilleliste, synes jeg. Det var liksom perfekt romantisk, litt rolig musikk. Og noen av sangene passet ganske bra tl sex. Det kan godt hende han bare gjør dette for å være snill. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke/tro om hva han føler. Vi snakker om det, men da virker det som han ikke helt vet. Hva ville dere tolket det som? Anonymous poster hash: dc9dd...df0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville ikke tolket det som noe som helst. Om han vil ha et forhold med deg vet du kun vet at han faktisk prioriterer deg, introduserer deg for venner, presenterer deg som dama hans, blir kjent med deg, tar initiativ både hverdager og helger, dagtid og kveldstid. Og så videre. Folk har helt forskjellig forhold til disse tingene, og romantisk musikk og det å holde hender er gjerne noe man leser noe inn i når man selv vil noe mer, men som bare ligger helt på overflaten. Se på tingene som betyr noe, det som faktisk koster ham noe. Anonymous poster hash: 13219...e2a 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville ikke tolket det som noe som helst. Om han vil ha et forhold med deg vet du kun vet at han faktisk prioriterer deg, introduserer deg for venner, presenterer deg som dama hans, blir kjent med deg, tar initiativ både hverdager og helger, dagtid og kveldstid. Og så videre. Folk har helt forskjellig forhold til disse tingene, og romantisk musikk og det å holde hender er gjerne noe man leser noe inn i når man selv vil noe mer, men som bare ligger helt på overflaten. Se på tingene som betyr noe, det som faktisk koster ham noe. Anonymous poster hash: 13219...e2a Han tar mye intiativ til å finne på noe, og det er jo bra. Han har også nevnt at han ville blitt litt lei seg om han han sp meg med en annen gutt plutselig. Jeg blir så usikker, jeg vil egentlig bare vite hva han vil. Men dessverre klarer han ikke helt å bestemme seg. Anonymous poster hash: dc9dd...df0
lillsunshine Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Hvor lenge har dere holdt på da? Det er jo helt greitt å ta det rolig i starten for å bli skikkelig kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå