AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Vet ikke hvordan jeg skal begynne. Men hvis eksen din ortsatt vil ha noka seksuelt kontakt med deg, er det pga hadde dem følelser til deg? separert for 1.5 siden og har barn sammen som er 1.7 år .av og til han vil ha kontakt, også av og til vil ikke ha noka. han er på dating side også, han snakker med flere damer,men når jeg skal spørre han hvis han har kjæreste eler chatmate. han sier nei? hvorfor han vil ikke si noka om det? Anonymous poster hash: 9888b...e32
Antoinette Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ta deg sammen og hold deg unna fyren. Endret 3. januar 2015 av Antoinette
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Han er kun ute etter å få dyppa pikken. Når han finner seg ei dame han forelsker seg i, så ser du ikke mer til han. Anonymous poster hash: 13b7d...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 men hvorfor han vil ha sex også med eks kona hvis han hvis han funnet nye kjæreste fra tinder allerede? Anonymous poster hash: 9888b...e32
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Forsto nesten ingenting av det du skrev. Kan du skrive på bokmål og ikke dialekt? Anonymous poster hash: 057e7...45f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Er du "ekskona"? Hvorfor refererer du da til deg selv i 3.person, kan du ikke skrive "meg"? Og skriv på bokmål, ikke dialekt. Anonymous poster hash: 204b5...5b5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Står da ingen sted at han har ny kjæreste? Å date på nettet er ikke akkurat spes seriøst, lizm... Han vet at han får f*tte hos deg, hans eks, TS, så da kommer han innom når det har vært vanskelig å få noe på byen eller via nettet. Anonymous poster hash: 13b7d...bf7
Hulderen Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Forsto nesten ingenting av det du skrev. Kan du skrive på bokmål og ikke dialekt? Anonymous poster hash: 057e7...45f TS skriver ikke dialekt. Det der er gebrokkent norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå