Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første: nei, har ikke tatt mannen fra noen. Jeg hadde han først.

Så storyen er: møter mann, faller pladask, pga avstand blir ting litt vanskelig. Han møter en tidligere "bekjent" (som han sa) og de er nå i et forhold. Jeg får besøk av han og er på besøk hos han (2-5 ganger pr mnd), og vi styrer på som kaniner. Men problemet er: jeg må videre. Jeg må finne meg en mann. Problemet er da at jeg elsker denne mannen! Ja jeg elsker en mann som er utro. Han kommer ikke til å forlate henne, det vet jeg. Noen som vet hvordan jeg skal komme meg ut av dette? Det har nå pågått i over ett år...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gurgemeie
Skrevet (endret)

Det beste er jo at du selv har innsett at dette ikke kan fortsette. Du sier det som det er; du kan ikke holde på med en opptatt mann, og vil ut. Om han da begynner å mase, står du på ditt som ei sterk, selvstendig kvinne som skal få en sjanse til å finne ekte lykke med en annen (singel) mann.

Deretter kan du ha litt kjærlighetssorg for å la deg føle litt på det (det er jo viktig at du håndterer eventuelt vonde følelser som kan ta følge av dette "bruddet"). Etter det, tar du deg sammen, innser at du er ei fantastisk kvinne og finner mannen i ditt liv.

Lykke til! :)

Endret av Gurgemeie
  • Liker 3
Skrevet

Det beste er jo at du selv har innsett at dette ikke kan fortsette. Du sier det som det er; du kan ikke holde på med en opptatt mann, og vil ut. Om han da begynner å mase, står du på ditt som ei sterk, selvstendig kvinne som skal få en sjanse til å finne ekte lykke med en annen (singel) mann.

Deretter kan du ha litt kjærlighetssorg for å la deg føle litt på det (det er jo viktig at du håndterer eventuelt vonde følelser som kan ta følge av dette "bruddet"). Etter det, tar du deg sammen, innser at du er ei fantastisk kvinne og finner mannen i ditt liv.

Lykke til! :)

Takk :)

Han vil nok gjøre endel for å holde meg igjen. Jeg datet litt en fyr i sommer, og da ble det veldig til styr.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke et forhold for å holde på med ham. Hun trengte tydeligvis det. Han gir dere begge det han trenger for å få sex.

Du må sette ned foten og si at du ikke vil mer. Du kan fortsette å treffe ham som en venn, men ikke ha sex. Om han liker deg, så kanskje han forlater forholdet, det kan jo hende han bare er i det for å få sex med henne. Hvis han elsker henne forlater han henne selvsagt ikke. Det finner du raskt ut når du klarer å stoppe å ha sex med ham.

Anonymous poster hash: a5625...780
AnonymBruker
Skrevet

Så storyen er: møter mann, faller pladask, pga avstand blir ting litt vanskelig. Han møter en tidligere "bekjent" (som han sa) og de er nå i et forhold. Jeg får besøk av han og er på besøk hos han (2-5 ganger pr mnd), og vi styrer på som kaniner. Men problemet er: jeg må videre. Jeg må finne meg en mann. Problemet er da at jeg elsker denne mannen! Ja jeg elsker en mann som er utro. Han kommer ikke til å forlate henne, det vet jeg. Noen som vet hvordan jeg skal komme meg ut av dette? Det har nå pågått i over ett år...

Han har jo allerede valgt å bli kjæreste med henne, men å ha en fysisk relasjon til deg.

Du får neppe endret på dette dessverre.

Anonymous poster hash: dc92b...d7b

Skrevet

Bare fortell ham at du har fått en fryktinngytende kjønnssykdom som du ikke er helt sikker på hvor stammer fra... :vetikke: Problem solved :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt kan du sende et anonymt brev til henne med bevis for at han er utro 2-5 ganger i måneden i et helt år.

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt kan du sende et anonymt brev til henne med bevis for at han er utro 2-5 ganger i måneden i et helt år.

Også en løsning jeg tror funker bra :tommelsmil:

Skrevet

Det vil vel bare slå tilbake på meg selv?

Skrevet

Skaff deg litt selvrespekt kjære.

AnonymBruker
Skrevet

Så storyen er: møter mann, faller pladask, pga avstand blir ting litt vanskelig. Han møter en tidligere "bekjent" (som han sa) og de er nå i et forhold. Jeg får besøk av han og er på besøk hos han (2-5 ganger pr mnd), og vi styrer på som kaniner. Men problemet er: jeg må videre. Jeg må finne meg en mann. Problemet er da at jeg elsker denne mannen! Ja jeg elsker en mann som er utro. Han kommer ikke til å forlate henne, det vet jeg.

Men hun kommer nok til å forlate ham om hun finner ut at han har vært utro hver måned i et år.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan dere bare ikke leve sammen alle tre?

Skrevet

Men hun kommer nok til å forlate ham om hun finner ut at han har vært utro hver måned i et år.

Vet du hva? Det tror jwg faktisk ikke at hun gjør...

Skrevet

Hvorfor tror du det?

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall er hun rimelig desperat, om hun vil være sammen med en kronisk utro mann. Kanskje han har fler han ikke forteller om også.

Tipper at dette forholdet ikke kommer til å vare så lenge.

Skrevet

Kan dere bare ikke leve sammen alle tre?

God tanke, men nei. It's all, or nothing. Burde vel ha åpnet øynene for ett år siden. Men, det er først nå jeg kjenner at ting blir helt feil. Skulle ønske noen av kompisene hans røpet seg en vakker dag.. Men de er virkelig lojale. Synes sikkert han har det helt genialt!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du det?

Fordi hun har funnet drømmemannen sin (vet det høres dumt ut) - hun er for gammel til å lete etter ny mann (skal hun ha sagt ifølge han). Hun er i slutten av 30 åra, så det er ikke sant

Skrevet

Men om de fortsetter forholdet eller ikke går for det samme. Det er jeg som må ut av forholdet. Knuse eget hjerte. Må bare finne styrken til å gjøre det.

Skrevet

Fordi hun har funnet drømmemannen sin (vet det høres dumt ut) - hun er for gammel til å lete etter ny mann (skal hun ha sagt ifølge han). Hun er i slutten av 30 åra, så det er ikke sant

Ja, ja.

Gjest brutal_mann
Skrevet

God tanke, men nei. It's all, or nothing. Burde vel ha åpnet øynene for ett år siden. Men, det er først nå jeg kjenner at ting blir helt feil. Skulle ønske noen av kompisene hans røpet seg en vakker dag.. Men de er virkelig lojale. Synes sikkert han har det helt genialt!!

Vel, da har du bare ett valg igjen, begynne å ha litt selvrespekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...