AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei! Noen her som er medlem på improvinglives.no og som vil dele litt erfaringer? Finner lite informasjon om hva det går ut på, og disse "testimonials" er jo alltid utelukkende positive! Anonymous poster hash: aca23...af2
Filippa90 Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Synes det var kjempedårlig. Skulle få et kostholdsprogram tilpasset meg, måtte skrive ned veldig mange opplysninger i et skjema. Blant annet allergier. Får programmet, og hva er det første jeg skal spise? Joda, nøtter, som jeg er allergisk mot. De mener også at man skal kutte ut nesten alle melkeprodukter, de er ikke bra for kroppen. Treningsprogrammet jeg fikk kunne jeg funnet på YouTube.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Synes det var kjempedårlig. Skulle få et kostholdsprogram tilpasset meg, måtte skrive ned veldig mange opplysninger i et skjema. Blant annet allergier. Får programmet, og hva er det første jeg skal spise? Joda, nøtter, som jeg er allergisk mot. De mener også at man skal kutte ut nesten alle melkeprodukter, de er ikke bra for kroppen. Treningsprogrammet jeg fikk kunne jeg funnet på YouTube. Var det jeg tenkte! Takk for svar, da skipper vi det Anonymous poster hash: aca23...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå