Gå til innhold

Sol og varme i slutten av feb hvor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hvor det er fint og varmt i slutten av februar ?
Er ute etter sol, bading og god mat.

Er ikke så glad i typiske chartersteder fulle av fulle nordmen, og det må være et sted som er litt ryddig og rent (har feks dårlig erfaring med Thailand (Phuket) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran Canaria eller Tenerife?

Gjest gloria
Skrevet

Kapp Verde? (Tror Star Tour har charter dit)

Dubai?

Skrevet

Gran Canaria eller Tenerife?

Det er vel nøyaktig hva jeg ikke er ute etter :P Med mindre ting har endret seg de siste årene, eller kanskje du har tips om noen perler som ikke stortsett har restauranter som serverer kjøttkaker og barer som heter Vikingen

Kapp Verde? (Tror Star Tour har charter dit)

Dubai?

Kapp Verde skal jeg kikke nærmere på :)

Dubai besøkte vi for et år siden, kunne gjerne reist dit igjen, men er gøy å prøve noe nytt også :)

Skrevet (endret)

Sletter bruker

Endret av Kosetiger
Sletter bruker
Skrevet

Naboen min skal til Rio om noen uker. Skal visst være godt og varmt der nå, ifølge han

Skrevet

Ser du har dårlig erfaring med Phuket, noe jeg godt kan forstå. Har ikke sansen for det stedet selv.

MEN, Thailand har utrolig mye annet å by på enn det stedet! Hvor rolig ønsker du å ha det? Thailand er nydelig i februar, har plenty av steder å anbefale. Hoteller også.

Trenger ikke nødvendigvis være så rolig, men det må være litt penere, renere og ha litt høyere standar enn Phuketområdet. Vi bodde i grunnen på et greit hotell med god standar, men så snart vi gikk utenfor hotellområdet fløt det jo med søppel, luktet urin og hygienenivået var vel i grunnen ikke eksisterende.

Jeg trives godt i feks Tyrkia, så jeg er egentlig ikke SÅ fin på ting. Liker markeder, kultur osv, men Phuket ble litt for dirty for oss. Jeg kunne gidd Thailand en ny sjanse, men tror kanskje ikke samboeren min er villig til det, han virkelig hatet det :P

Gjest gloria
Skrevet

Du kan jo også sjekke ut Mexico og Karibien? Flotte, og store hoteller med minst like fine strender som i Thailand. Flyturen er vel noe lenger enn til f.eks Kapp Verde, uten at det nødvendigvis trekker ned.

Det spørs helt på hvor lenge dere ønsker å feriere?

Skrevet (endret)

.

Endret av Kosetiger
Skrevet

Du vil garantert like Aruba. Ellers så er det også god temperatur I Mexico og Cuba.

AnonymBruker
Skrevet

Australia er VARMT på denne tiden av året.

Anonymous poster hash: ef79d...ff5
Skrevet

Jeg var i Thailand for første gang for tre år siden!

Helt magisk! Var der i februar, og det var varmt og godt! Litt regn på kveldene..

Vi var på Koh Lanta. Rolig øy der det ikke skjer så veldig mye.

Vi var veldig fornøyd med det fantastiske hotellet vårt - Rawi Warin! :)

Det er jo så mange andre muligheter i Thailand enn Phuket.

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Må sette meg ned å se litt nærmere på ting. Frister faktisk litt å prøve Thailand igjen, men som sagt, spørs om jeg klarer å overbevise mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...