AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei, Jeg trenger å komme meg vekk og være for meg selv. Derfor lurer jeg på om noen av dere kan anbefale et sted for meg. Det jeg leter etter er et varmt sted i europa, ikke for dyrt, og omgitt av vakker natur. Tenker å reise i en uke eller noe. Alle tips er velkommen Anonymous poster hash: 516f8...936
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 glemte å skrive at det også skal være rolig og ikke overfyllt av turister. Anonymous poster hash: 516f8...936
caroprins Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hvilken måned er det du tenker å reise i da. Endret 6. januar 2015 av caroprins
Durinur Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Madeira er en flott øy for alle som ønsker litt rolige omgivelser, og mye vakker natur! Selvfølgelig er det en del turister der, men langt ifra like mange som man finner på steder som Gran Canaria eller Mallorca.
caroprins Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 (endret) På vinterstid så kan Azorene være et alternativ. Solia har flyvninger dit. På sommertid kan kanskje Menorca være noe. Mye mindre turister der enn på Mallorca. Eventuellt finne deg en liten gresk øy som ikke så mange drar til. Både Apollo og Lilleput reiser har endel av de på programmet. Endret 6. januar 2015 av caroprins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå