BlåSwix Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hva bruker DU av headset/ørepropper på trening? Og hva slags trening bedriver du? Jeg har litt rare ører, jeg får ikke slike in-ear ørepropper til å sitte i. Jeg må altså bruke "vanlige" ørepropper eller headset, og jeg sliter med å finne noe brukandes.. Øreproppene har en tendens til å falle ut, og headsetene blir veldig svette eller de isolerer lyd dårlig (kjipt å ha masse støy + at folk hører all musikken min ). Tips mottas med takk!! Edit for å legge til at jeg trener styrketrening på studio og løper. Endret 3. januar 2015 av BlåSwix
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jeg forguder mine propper fra Bose. De har i tillegg til en propp inn i øregangen, en slags festegreie man tar inn i krummeluren. Om det var forståelig. Jeg hadde nemlig også problemer med at vanlige propper falt ut, men disse sitter støpt gjennom alt. Jeg trener styrke og løper med disse.
BlåSwix Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2015 Bare dumt jeg ikke får slike inne-i-ørene-propper til å funke takk for tips!
Gjest Coolaid Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Hater propper i ørene, har prøvd ulike ting. Har også prøvd sånne sports bøyler men lyden suger i dem, dessuten er alle typer propper og bøyler forbruksvare, det går i stykker etter en stund. Jeg løper og kan alltid stole på mine koss porta pro... tror jeg de heter. Knall lyd selv om de ikke er isolert.
Prorsum Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Sennheiser cx300-ii. De er vanvittig bra, og billig.
Aviale Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Enig med coolaid, jeg har også koss headset. Lette, sammenleggbare og solide, pluss de tåler litt regn. De første jeg kjøpte holdt i 4 år ved regelmessig bruk. Men de har ikke isolering da, så om du liker å ha høy musikk uten at naboen hører bør du heller kjøpe noe annet
Gjest brutal_mann Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Jaybird sitt skryter alle mine musikk-trenende bekjentskaper av http://www.prisjakt.no/product.php?p=1492752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå