Ulla Ullsokk Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Kan noen anbefale en som er flink? Tusen takk!
tdm900 Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 En skomaker kan vel det han/hun gjør ville jeg tro? Vel, har ingen å anbefale jeg da Men skulle vært hos en sjøl
Ulla Ullsokk Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2015 Det var en flink i Pilestredet før, men han er borte. Har brukt en annen som var elendig etterpå. Det er derfor jeg ønsker anbefalinger
Gjest Lille-pus Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Skomakermester Dagestad i Josefinesgate. - men, han er populær og så langt jeg vet så er han nødt til å prioritere sko som er solgt hos ham, men han er etter fattig kunnskap den aller beste, så er det et par kvalitetssko du trenger å få reparert så hører du med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Har levert sko og vesker til en skomaker i Sporveisgata tidligere, og vært fornøyd med arbeidet han har gjort. Grei pris også om jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 48422...d5f
Gjest Tigress Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Skomakermester Dagestad i Josefinesgate. - men, han er populær og så langt jeg vet så er han nødt til å prioritere sko som er solgt hos ham, men han er etter fattig kunnskap den aller beste, så er det et par kvalitetssko du trenger å få reparert så hører du med ham. Dagestad tek berre sko han sjølv har kjøpt no, så det er diverre heilt håplaust. Det skal vere ein i nærleiken av Konserthuset som visstnok er ok. Ikkje prøvd, men. Men det er jo litt håplaust at det skal vere så vanskeleg å finne nokon som verkeleg kan det dei driv med. Kjenner meg litt skeptisk til desse Mister Minit-stadane rundt om...
blonden Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Jeg gikk på skomakeren i underetasjen på Oslo CIty og ble fornøyd med resultatet. Har dessverre ingen referansepunkter så hvordan kvalitet står i forhold til pris kan jeg ikke si noe om. Jeg byttet såle og hældings på begge skoene hvor den ene sålen hadde blitt ødelagt. De nye sålene var av gummi. Pris var 500 og det tok en dag.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Atrupat skomaker på youngstorget, han er veldig flink og har gode priser. Anonymkode: ead6a...ed1
Rosalie Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 (endret) Skomaker Dagestad er i en klasse for seg selv. Min mann hadde nettopp inne et par sko han hadde kjøpt i London for vintersåling (lærsåle fungerer dårlig i vinter-Oslo), så skomaker Dagestad tar inn andre sko enn kun dem han har solgt selv, men han siler helt sikkert på kvalitet, tenker jeg. Endret 16. januar 2017 av Rosalie
PassionatePatti Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Fikk denne Dagestad fyren opp i halsen for en god del år siden, jeg hadde levert støvler, og kom for å hente dem til avtalt tid. Etter noen minutters venting kom han tuslende fra bakrommet smattende på en brødskive. Ikke noe "hei", eller "hva kan jeg hjelpe med", han bare så på meg, så jeg måtte starte samtalen. Jeg spurte pent og høflig om mine støvler var ferdige. Med det samme tomme blikket bare ristet han på hodet og sa "nei" mellom to munnfuller. Det er hva jeg kaller service, dere! Ok, jeg skal ikke holde en hendelse som fant sted for 20 år siden mot ham, og jeg fikk støvlene igjen, og han hadde gjort et godt arbeid med dem, men etter det der har det ikke fristet å dra tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå