Sessa Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Jeg føler meg så flink!!!! I dag og i går har jeg printet ut sanghefter, satt disse sammen med bånd og slikt. Så har jeg printet ut menyen og satt disse inn i omslagene sine (samme som invitasjonene våre vår i) Det ser jo bare så eksklusivt ut jo :D Helt greit det, og det må jo være lov å skryte litt selv når man er fornøyd med "verket" sitt? Ha en flott kveld jenter! Jeg skal i alle fall sove godt nå med DEILIG samvittighet for at jeg har vært så flink... ...Og bare 1 uke igjen da gitt!!! :o
hoppende Skrevet 31. juli 2004 #2 Skrevet 31. juli 2004 SELVFØLGELIG må man få skryte litt av verket sitt når man har gjort godt arbeid. Kjempefint at du har kommet så langt. Nå skal jeg tusle i seng snart, skal reise lang avgårde i morgen til der bryllupet vårt skal stå. Om en uke, hehe. Samme dag som deg
Sita Skrevet 1. august 2004 #3 Skrevet 1. august 2004 Selvfølgelig er det lov å skryte litt av det man har fått til og at du er kjempefornøyd med ditt verk :-) Ingenting er likere enn det....
Gjest Tex Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Gaveopp-pakkeren din har fått god trening hos meg iallefall, oghun gleder seg Lykke til på lørdag! Og vit at hun prioriterer ditt bryllup fremfor vår gigasommerfest...
Sessa Skrevet 1. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2004 Gaveopp-pakkeren din har fått god trening hos meg iallefall, oghun gleder seg Lykke til på lørdag! Og vit at hun prioriterer ditt bryllup fremfor vår gigasommerfest... Ikke verst! Jeg føler meg beæret allerede!!! :D
Lullu Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Må bare spørre - hvordan har du knytt sammen sangheftet ditt? Siden du var så fornøyd mener jeg Vi tenkte 4 hull, m/ knuten på baksiden av heftet (om noen skjønner.....), men har ikke helt bestemt oss.
Sessa Skrevet 2. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2004 Jeg har rullet sangheftene. Ikke helt ideelt når dem skal tas ut, men det er ikke så farlig. Har fått tykke ark, så dem bretter seg litt lettere ut enn tynne ark. Men jeg har i alle fall knytt hvite og sølvfarga bånd rundt som jeg har knytt så det legger seg som et hjerte. Dette er hva middagsgjestene får. Kaffegjestene får sanghefter med ståltrå med perler på. Kjøpte bånd og ståltråd ferdig perlet hos blomsterforhandler
Apalonia Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Sessa, hva slags omslag har du rundt menyene?
Sessa Skrevet 3. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2004 Sessa' date=' hva slags omslag har du rundt menyene?[/quote'] Vi har dette omslaget på både invitasjoner og menyer: http://www.bryllupsbutikken.no/bryllup/bil...picturesque.jpg Bordkortene våre ser slik ut: http://www.bryllupsbutikken.no/bryllup/bil...esque_bdkrt.jpg <-- Skrevet navn med sølvpenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå