tøydokka Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Så nylig på tv2 at arganolje (også brukt som lakserende middel) gav vel så god effekt enn dyre vippeserum. Er selv hektet på vippeserum, bruker iglow sitt, og vippene mine har aldri vert lengre, tykkere og flottere. Men det koster jo ganske mye.. Arganolje koster jo ingenting om man sammenligner på pris. Ifølge tv2, så har de hatt testpersoner som har prøvd ut ulike vippeserum i en 8 ukers- periode. Konklusjonen var at man kan droppe dyre vippeserum til fordel for arganolje.. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å bruke denne oljen på øyevippene. Gjerne om noen har erfaringer med både dyre vippeserum og arganoljen?? Teit å fortsette å spy ut penger på et produkt dersom man kan oppnå samme resultat med ved bruk av et langt rimeligere produkt. Legger ved link: http://www.tv2.no/a/6340329
Gjest incognita Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Finner ikke noe om arganolje her jeg?
MissPierce Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Det er ikke Argan olje, men Castor olje som det er snakk om. Søker man opp Castor oil and hair growt, så kommer det opp masse om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå