Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine tips for å få følgere på instagram?:)

Anonymous poster hash: 9ef25...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg ikke om antall følgere på instagram. Har lukket profil, og godkjenner de jeg kjenner.

Er du sikker på du i det hele tatt du har noe interessant å bidra med i en hel haug med folk sin newsfeed?

Skrevet

Har ingen siden jeg ikke bryr meg så mye om å ha flest mulig følgere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke bryr dere om følgere på Instagram så trenger dere vel strengt tatt ikke å svare i akkurat denne tråden, da... Det hjelper ikke trådstarter noe særlig.

Anonymous poster hash: 1b97f...a66
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på hvilke type følgere du vil ha. Om du bare vil ha følgere som sannsynligvis aldri liker bildene dine så fungerer det å følge store kontoer som instagram, justin bieber, one direction, etc. Avfølg dem, og så følg dem igjen. Gjør du dette en 10-20 ganger får du sannsynligvis et par følgere. Dette er fordi folk ser gjerne på de siste følgerne til noen og følger dem selv.

Om du vil ha følgere til et spesielt tema. f.eks. strikking, mat og lignende sørg for å legge ut fine bilder i kategorien. Velg de samme emneknaggene som de mest populære i din kategori. Følg med på emneknaggene og lik/kommenter på bilder der. Om folk synes kontoen din er interessant vil de følge den.

Anonymous poster hash: 0a24a...f0b
  • Liker 1
Skrevet

Lik, kommenter og følg andre. De som ikke har tusenvis av følgere, følger ofte tilbake.

Jeg har nærmere 400 følgere og følger rundt 300. En del av følgerne mine er veldig passive og i snitt får jeg vel rundt 40-50 likes pr bilde. Meste jeg har fått er litt over hundre, men de bildene har lagt ute lenge...

Gjest The damned
Skrevet

Har ikke vært aktiv så lenge, men får nnoen følgere som er interessert i det samme som meg + noen helt random folk som sikkert følger hvem som helst. Folk som kommenterer "følg meg" gidder jeg ikke følge hvis de ikke har bilder som er interessante.

Så det er vel bare å legge ut bilder, følge andre og kommentere :)

Skrevet

Sørg for å ta gode bilder, merk dem med hashtags som er relevante for bildene dine, lik og kommenter andres bilder. :)

Men forbered deg på at det kan ta litt tid, er ikke sikkert det skjer over natta :)

AnonymBruker
Skrevet

Gode bilder, riktige hashtags, følg andre og vær aktiv med likes og kommentarer.

Anonymous poster hash: a31a0...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...