Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet den ene som virkelig har lyst opp hverdagen min og som jeg så for meg en fremtid med. Desverre var det ikke gjensidig så det ble kun en kortvarig flørt. Jeg er i midten av 20 årene og det er vel første gang jeg kan si at jeg har vært forelsket.

Det føles liksom som jeg ikke er bra nok til å kunne gi en annen person den følelsen jeg fikk og at jeg derfor ikke fortjener noe så bra. Jeg tenker tilbake på de som tidligere har vært interessert i meg å lurer på om jeg har gitt dem den samme følelsen eller om jeg kun har vært en de har tatt til takke med eller at de savnet noen å være med og at jeg derfor ikke er bra nok til å kunne forvente å ha denne lidenskapen i et forhold.

Jeg er ikke så uerfaren med det motsatte kjønn, men er veldig uerfaren med følelser, så setter pris på svar.

Anonymous poster hash: 425fc...8a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulykkelig kjærlighet er dessverre noe de fleste opplever i løpet av livet. Det er skikkelig kjipt, og det er lett å få tunge tanker når det skjer. Da er det viktig å forsøke å få perspektiv på ting, selv om det er vanskelig.

Et triks som kan hjelpe er å tenke over hva du ville ha sagt til en venn eller en venninne som var i samme situasjon som deg. Ville du ha vært like negativ overfor dem, og sagt til dem at de ikke var bra nok? Vær gjerne lei deg, det er helt naturlig, men det er ingen grunn til at du skal være hardere mot deg selv enn du hadde vært mot andre.

Forsøk også å si til deg selv at nå som du har opplevd å være forelsket, så er det ikke noen grunn til at det ikke skal skje igjen - og tenk hvor bra det blir når du først treffer en som gjengjelder følelsene dine!

Skrevet

Eh, ja. Null håp for en som meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter er fraværende for min del.

Anonymous poster hash: 70616...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...