Gå til innhold

fortelle daten at jeg kysset en annen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr nå, og er på en måte seriøst, selv om vi er enige i at vi ikke er sammen. Så klinte jeg med en tilfeldig fyr på en fest i fylla. Kommer aldri til å treffe han igjen, da jeg ikke kjenner han, og han bor på andre siden av landet, hvor jeg var på besøk.

Spørsmålet er om dere syns jeg bør fortelle daten min om det eller la være? Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 4974a...cf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortell - dere er ikke forpliktet til hverandre enda.. du kan risikere å ødelegge alt. Bare ikke gjenta det.

Anonymous poster hash: eca5d...fae
Gjest HeiHade
Skrevet

Du kan fortelle hvis du virkelig vil, men ikke fordi det er en innrømmelse. Det er i så fall bare for å nevne det, som noe å snakke om. Du har ikke gjort noe galt, så du skal ikke føle at dette er noe han må vite om.

Skrevet

Du kan fortelle hvis du virkelig vil, men ikke fordi det er en innrømmelse. Det er i så fall bare for å nevne det, som noe å snakke om. Du har ikke gjort noe galt, så du skal ikke føle at dette er noe han må vite om.

Kommer an på hvem man spør. Blir veldig subjektivt.

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke fortalt det da dere ikke er monogame, men om dette er en fyr du ønsker å satse på videre, ville jeg ikke akkurat fortsatt å kline med andre menn.

Endret av Dreamdrops
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dater en fyr nå, og er på en måte seriøst, selv om vi er enige i at vi ikke er sammen. Så klinte jeg med en tilfeldig fyr på en fest i fylla. Kommer aldri til å treffe han igjen, da jeg ikke kjenner han, og han bor på andre siden av landet, hvor jeg var på besøk.

Spørsmålet er om dere syns jeg bør fortelle daten min om det eller la være? Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 4974a...cf1

Kjør debatt?

Det er du selv som må finne ut av hva du har å tape eller vinne på å bruke daten din som prest og skriftefader.

Skrevet

Dere er enige i at dere ikke er sammen, ergo han har ikke noe med hvem du kysser.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: f3593...814
AnonymBruker
Skrevet

Såklart!!

Anonymous poster hash: 20a60...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...