Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :rolleyes:
Så har nettopp begynt på dette spillet her, og liker det godt sålangt. Vet ikke hvor stort spillmiljøet er her inne på kvinneguiden, men jeg får prøve meg :fnise: Lurer på hvordan dette spillet er når det gjelder aktiviteter utenfor storyen, altså sånn som hus, familie osv. I Skyrim kan man jo gjøre ting som dette + sidequests + bli "medlem" i forskjellige "klubber" eller hva jeg skal kalle det. Ville egentlig bare høre om det er noen som har noe mer erfaring enn meg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dragon Age er ikke et sånt spill. Du har mye frihet, men du følger allikevel en karakter som har en slags forhåndsbestemt historie. Du får til en viss grad bestemme hvem du skal være i lag med. Det er ingen guilds eller factions her som det er i Skyrim. Det er mange, store landskap, men det er likevel ikke én stor verden som det vanligvis er i TES-spill. Minus er mindre frihet. Pluss er en uendelig mer engasjerende historie. Inquistion er gjennomført fantastisk.

Skrevet

Dragon Age er ikke et sånt spill. Du har mye frihet, men du følger allikevel en karakter som har en slags forhåndsbestemt historie. Du får til en viss grad bestemme hvem du skal være i lag med. Det er ingen guilds eller factions her som det er i Skyrim. Det er mange, store landskap, men det er likevel ikke én stor verden som det vanligvis er i TES-spill. Minus er mindre frihet. Pluss er en uendelig mer engasjerende historie. Inquistion er gjennomført fantastisk.

Får spille begge da, haha. Liker det veldig godt sålangt selvom jeg kanskje skulle ønske det var mer frihet.

Skrevet

Dragon Age er et sånt spill som har en historie å fortelle. Det blir referert mye til spesielt hovedpersonen i Dragon Age 2, i Inquistion, så det er vel å anta at personen man spiller i Inqusition også vil være en nøkkelperson i fremtidige spill. Ergo får man ikke fult så mange friheter. :o

Skrevet

Jeg har spilt noen dager nå og må si jeg koser meg masse med dette spillet :) Synes faktisk det er bedre en Skyrim på noen områder.

Skrevet

Dragon Age er et sånt spill som har en historie å fortelle. Det blir referert mye til spesielt hovedpersonen i Dragon Age 2, i Inquistion, så det er vel å anta at personen man spiller i Inqusition også vil være en nøkkelperson i fremtidige spill. Ergo får man ikke fult så mange friheter. :o

Jeg har spilt noen dager nå og må si jeg koser meg masse med dette spillet :) Synes faktisk det er bedre en Skyrim på noen områder.

Er blitt ganske glad i det nå! :fnise:

Gjest Salvesen
Skrevet

Undertegnede må innrømme at Skyrim var en heller skuffende opplevelse, og stiller seg helhjertet bak de mange begrunnelsene som har blitt gitt på internet før angående akkurat dette fjernsynsspillet.

https://www.youtube.com/watch?v=J0ps-KxxrUw

Undertegnede er dog overbevist om at det siste Dragon Age vil bli en vesentlig bedre opplevelse, skal man bedømme ut ifra hva venner og bekjente sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...