Gå til innhold

Hjelp! Jeg er blitt skikkelig forelsket i en kollega!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte nylig i ny jobb. Et vikariat frem til sommeren. Jeg har klart å bli utrolig forelsket i en mannlig kollega. Han er 2 år eldre enn meg og vi er begge single. Vi kommer utrolig godt overens og vi ler og tuller med alt hver dag. Vi har også trent sammen et par ganger, vært i byen og har snap med hverandre. Men, han gir ingen tegn på at han vil noe mer. Han gir meg ingen komplimenter eller er noe veldig flørtende.

Når vi begynte å jobbe sammen synes jeg han var helt ok, men etterhvert som vi har blitt kjent føles det som om jeg for første gang i mitt liv har møtt en som er så prikk lik meg som man kan bli på humor, ønsker i livet, meninger osv. Vi deler veldig mye, og jeg vet han dater andre. Før var dette morsom info, nå får det meg til å gråte hjemme- selv om jeg ovenfor ham ønsker han lykke til på date og gir funny tips.

Fuck janteloven, for som tilleggsinfo får jeg si at jeg som regel har veldig draget på gutter. Er slank, trent, blond, søt, veldig blid, har mastergrad i økonomi.

Huff, føler meg teit- men trenger hjelp. Hva hadde du gjort? Noen som har erfaring med å falle for noen på jobb?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gitt han tips og sagt lykke til på dater. Da viser du tilbake t du ikke er interessert i noe mer, men vil ha han som en venn. Min første tanke etter å ha lest innlegget.

Anonymous poster hash: 89003...671
  • Liker 6
Skrevet

Nå er jo dette et vikariat, så det er mulig dere ikke blir kolleger i evig tid.. men jeg vet at (spesielt dersom dette er en liten bedrift), så kan forhold på arbeidsplassen være en utfordring i forhold til resten av personalgruppa.

Ellers er det jo mange som finner den store kjærligheten på jobb, og mange sitter med gode erfaringer på dette :)

Du skriver at det er ganske nylig du begynte i denne jobben, jeg vil tro at ting kan utvikle seg etterhvert for dere, når dere blir enda bedre kjent. Ellers er det ingenting galt i å vise en form for interesse :)

Skrevet

Men hva skal jeg si/gjøre for å vise interesse? Kan jeg gjøre det snart eller bør jeg vente til jeg snart er ferdig i vikariatet? Et halvt år er lenge å gå og vente.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Gjør det før. Venter du er det jo kanskje for sent :)

Skrevet

kle deg sexy og flørt ;-) :transe:

• Liker 2
Skrevet

Fortell ham hvordan han får deg til å føle deg :) Energisk, glad, opprømt, tilfreds? Da er det ikke til å misforstå uten at det trenger å bli kleint. Da bør han forstå at det dreier seg mer om vennskap fra din side. Eller si det bare rett ut en dag du føler deg modig! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...