AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har brukt snus i 3 år..stort sett den samme hele tiden og den er ikke av de sterkeste. jeg blir fremdeles svimmel.. selv om jeg blir noe uvell..velger jeg og bruke det. vet at denne virkningen går ut hos de fleste og de kjenner ingenting av det lenger. men jeg får en slags hodepine.. og jeg begynner og fryse..ikke spør hvorfor jeg velger og bruke det..jeg vet faktisk ikke selv. skjønner at det er spesielt å fortsette når man blir litt uvel . Anonymous poster hash: 15963...dc4
Gjest fallerifallera Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor snuser du ikke en mildere type? Eller slutter, siden det er så ubehagelig for deg? Det at du fortsatt får så kraftige nikotinsjokk etter 3 års bruk er jo litt rart. Eventuelt kan du jo vente til du blir gammel nok til å kjøpe snusen selv. En liten, ung kropp tåler ikke like mye som en voksen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 For mye nikotin kan gi hodepine, pluss at hendene spesielt er kaldere hos de som snuser (nikotin og oksigen i blodet.. IDK). Jeg ville trappet ned til en mildere type eller sluttet om det gir så ubehag. Anonymous poster hash: 18015...70d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor snuser du ikke en mildere type? Eller slutter, siden det er så ubehagelig for deg? Det at du fortsatt får så kraftige nikotinsjokk etter 3 års bruk er jo litt rart. Eventuelt kan du jo vente til du blir gammel nok til å kjøpe snusen selv. En liten, ung kropp tåler ikke like mye som en voksen. jeg er 23 Anonymous poster hash: 15963...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 For mye nikotin kan gi hodepine, pluss at hendene spesielt er kaldere hos de som snuser (nikotin og oksigen i blodet.. IDK). Jeg ville trappet ned til en mildere type eller sluttet om det gir så ubehag. Anonymous poster hash: 18015...70d bruker Skruf styrke 2 Anonymous poster hash: 15963...dc4
Gjest fallerifallera Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 jeg er 23 Anonymous poster hash: 15963...dc4 Så du begynte altså å snuse da du var 20? Trodde det var sånt man begynte med på ungdomsskolen for å være "tøff".
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Lytt til kroppen, trapp ned, skift til mildeste versjon av Skuf evt. Er du flink til å få i deg nødvendige næringsstoffer; vitaminer etc.? Hvis du har mangel på noe, kan dette forsterke og bidra til din reaksjon på nikotin. Jeg har snust i ca 8 år, og hadde jeg følt det samme ubehaget så deg, ja, da hadde jeg kanskje klart å slutte. Mitt råd: bytt snus, eller helst; ta den gyldne muligheten til å avslutte forholdet.. Anonymous poster hash: 7c5f9...840
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 1. Snus noe med lavere nikotininnhold. 2. Finn ut hvorfor du snuser. 3. Slutt å snuse. Anonymous poster hash: ebdd2...1ad
Gjest Klaveret Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Så du begynte altså å snuse da du var 20? Trodde det var sånt man begynte med på ungdomsskolen for å være "tøff". Haha, du bør nok ikke stole på hva du tror. Jeg begynte da jeg var 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå