Gå til innhold

Hvordan gi en ordentlig BJ? Få han til å komme fortere...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å suge/runke typen til han kommer, uten at han må gjøre noe selv. Den eneste utfordringen (som er supert for meg, egentlig) er at han bruker litt tid på å komme. Vi kan holde på i timesvis, som for øvrig er deilig det, men jeg tror ikke det er "bare bare" og runke/suge han.

Er det noen tips til hvordan jeg kan få han til å komme fortere? Dette høres kanskje rart ut med tanke på hvor mange tråder det finnes om at mannen ikke holder så lenge, og jeg klager ikke på at han bruker tid - det elsker jeg. Jeg digger å suge i tillegg, men jeg blir så sliten i munnen og hånda når jeg suger/runker han for lenge! Hehe...

På forhånd takk for (seriøse) svar :)

Anonymous poster hash: 474e8...4dc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det letteste er jo å spørre ham hva han liker, men det kan hjelpe å leke med ballene samtidig. Evt forsøke å massere/stimulere prostata samtidig, hvis han er åpen for det.

Anonymous poster hash: 61f32...fce
AnonymBruker
Skrevet

Er jo forskjellig hva menn liker... Min liker at jeg har et ganske fast grep og når jeg hører at han virkelig nyter det så fortsetter jeg med akkurat det jeg gjør, kanskje litt raskere og da kommer han som oftest i mål. Det er ikke alltid han kommer av bj eller runking, men da kommer han ikke av timesvis med sex heller. Jeg er den eneste som har fått min mann til å komme av å suge han.

Eventuelt så kjøpte jeg en fleshlight med vibrering til min mann som jeg har brukt til å "runke" han med ett par ganger. Jeg syns det er veldig sexy å se på hvordan han nyter det, men skjønner at det ikke er for alle... Bestilte den fra kina så betalte under 200kr for den :)

Anonymous poster hash: 8d427...0cd
AnonymBruker
Skrevet

Ambisiøst prosjekt ;-) Er bare 3 damer tror jeg som har/kunne klart det av de jeg har vært med, de andre ikke sjangs.

Kos med pung/baller er en fordel, men da veldig forsiktig. Ikke hånda rundt staken og opp/ned uendelig, maser/kos på glans som er mye mer og den mest følsomme delen. Holde forhuden trekt bak/ned mens man runker men da med masse glidemiddel for å ikke gjøre vondt. Suging med mest mulig dype sug. Det er det jeg kan komme med av tips råd fra mine erfaringer.

Hoho, annonym post til en forandring, tihi :P

Anonymous poster hash: 48669...558
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å suge/runke typen til han kommer, uten at han må gjøre noe selv. Den eneste utfordringen (som er supert for meg, egentlig) er at han bruker litt tid på å komme. Vi kan holde på i timesvis, som for øvrig er deilig det, men jeg tror ikke det er "bare bare" og runke/suge han.

Er det noen tips til hvordan jeg kan få han til å komme fortere? Dette høres kanskje rart ut med tanke på hvor mange tråder det finnes om at mannen ikke holder så lenge, og jeg klager ikke på at han bruker tid - det elsker jeg. Jeg digger å suge i tillegg, men jeg blir så sliten i munnen og hånda når jeg suger/runker han for lenge! Hehe...

På forhånd takk for (seriøse) svar :)

bruk hånd og sug helt ned

Anonymous poster hash: 3537c...e34

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Det er veldig nyttige tips, skal ha det i bakhodet når jeg ser kjæresten neste gang. Håper det funker! Vil så gjerne være DEN DAMA for typen min, som faktisk klarer det helt selv å få han til og komme. Så kan han være sykt stolt av meg i ettertid :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer brukte lang tid, og etter 15-20 minutter ble jeg sliten og ga opp flere ganger. SÅ! Jeg spurte han om hvorfor, og spurte om det var noe jeg gjorde feil eller kunne gjøre annerledes. Fikk til svar at han nøt det såpass at han holdt tilbake alt han kunne...

Siden har det gått som et knips :klaske:

Anonymous poster hash: 523c2...858
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer brukte lang tid, og etter 15-20 minutter ble jeg sliten og ga opp flere ganger. SÅ! Jeg spurte han om hvorfor, og spurte om det var noe jeg gjorde feil eller kunne gjøre annerledes. Fikk til svar at han nøt det såpass at han holdt tilbake alt han kunne...

Siden har det gått som et knips :klaske:

Anonymous poster hash: 523c2...858

Hahaha, snik! :fnise:

Hva gjorde du da? :)

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig forskjellig, du må nok høre med han. Selv om noe kanskje kjennes ut bedre fysisk har setting, kroppsspråk osv like mye å si for hvor tent jeg blir.

Anonymous poster hash: bf53f...6b6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil påstå at det første og viktigste er å vise at du liker det, ingenting er så avtennende som et pliktsug uten innlevelse.

Om jeg vil fullføre mannen min, noe jeg gjør titt og ofte begynner jeg ofte med et litt ertende blikk. Jeg kan kysse og berøre han fra nakke, så sakte nedover. Jeg bruker lang tid på å lekent slikke, kysse, kjærtegne områdene rundt testikler og penis, uten å røre de direkte. Så, når jeg merker at han er skikkelig tent kysser og suger jeg veldig forsiktig på ballene, og beveger meg rolig oppover penis til jeg er "fremme ved toppen". Så er det bare å sette i gang, rolig i starten, kilende med tungen, så raskere og dypere, for så å roe ned igjen. Jeg følger med på tegnene han gir meg, og gjør mitt for gi han en opplevelse han kan nyte. Hele veien passer jeg på å ta pauser for å slikke og suge litt på ballene(leker med de underveis med hånda også). Merker jeg at det passer kan jeg ta en leken finger ved anus, ikke nødvendigvis inn, men kilende rundt for ekstra pirring. Så når jeg merker at han begynner å bli klar tar jeg et grep om rota med ene hånden, leker med ballene med den andre, og går hardt og dypt til verks med raske og bestemte bevegelser. Vips er han ferdig.

Lag lyder(bedre enn stillhet), heller for mye spytt enn for lite, et ertende blikk som viser at du koser deg, og innlevelse!

Anonymous poster hash: fa058...fcf
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ikke bare teknikk som gjelder. Puler du hjernen hans og starter med det timesvis i forveien vil det gå lettere for ham. Send han dirty sms, og beskriv hva han har i vente. Bygg opp spenningen hans slik at han blir kåt, og han må selvfølgelig ikke onanere selv. Vis at du også nyter og blir kåt, hans kåthet blir sterkere når du er kåtere også. Slipp deg løs, og lek med en fuktig finger rundt rumpehullet hans mens du suger, mange gutter liker det. Finn ut hva han liker.

Ellers så bør du tenke på variasjon. Dersom du overstimulere vil han miste noe følsomhet i penis og det kan være vanskelig for ham å komme. Og kanskje, bare kanskje, så kan han være redd for å komme for tidlig og dermed har han allerede tatt saken i egne hender før dere hadde sex ? (Det er det mange gutter som gjør)

Som jeg alltid sier, se og lytt på den du suger. Hør hva som skjer med pusten hans, hør etter lyder og se om han nyter eller viser tegn til noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger ønsker man sin søte kjæreste på soverommet. Andre ganger ønsker man en skikkelig dirty horete tøs av en dame som grådig suger i vei i uanstendighetens navn. Prøv å vær en litt annen, spill litt "skuespill" i mangel på et bedre ord, og bli den kåte horen som alle menn fantaserer om i blant. Prøv det, det virker :)

Anonymous poster hash: 4ef4a...432
  • 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye selvtillit på dette området. Jeg har sugd endel, å alle mennene har nærmest kalt meg en gudinne. Mange menn med ulike måter de liker å bli sugd på. Det første du uansett må gjøre er å vise selvsikkerhet, vis at dette kan du! Og ikke minst, så må du like det. 

Først: Spytt på glansen (kukhodet), rolig ta hånda di å massere rolig hodet og litt lengre ned mens du slikker ballene. (Er ikke alle menn som liker det, men kanskje du suger en som liker det) slikk, sug, og sug ballene forsiktig mens du masserer hodet. Når du er ferdig med det å merker at fyren er kåt, så gjerne, vist du er veldig trygg på deg selv, gjerne slå kuken i fjeset ditt, mens du flørtende ser på karen og smiler osv. Før du setter i gang, gjerne slikk kuken som du skulle slikka en softis. Så, rett før du begynner å suge, spytt mye på kuken, slik at kuken blir veldig våt. Når du setter i gang start rooooolig, slik at det ikke blir et sjokk. Gjerne stram inn kinna dine mens du holder på, å ruller tunga hit og dit mens du runker (NERME MUNNEN) dette fordi det mest følsomme stedet er rundt kukhodet. Så når han blir varm å kåt, suger du litt fortere, gjerne flytter hånda lengre ned i rytme. Når kuken er knallhard slipp hånda, du skal ikke runde med hånda hele tiden, er ikke meninga at han skal få skrubbsår. 

Siden jeg spytter mye ender det opp med at det blir litt surklelyd, dette er tennende, fordi vått=sexy. Kan gjerne høre at jeg blir sliten, for det heter ikke blow-job foruten grunn. Ialllefall etter deepthroating. Jeg stønner endel fordi dette er en jobb, stønning=sexy. Jeg drar den helt inn å svelger nermest hele kuken. Å menn elsker det! Pass på at du ikke er småkvalm eller har spist den feite kaka rett før du ska deepthroate thoe. Pass på sånn at du varierer når du suger, gjerne slipp hånda å sug opp å ned en stund IMENS du leker med ballene. Viktig når han sier han holder på å komme, da må du roe ned tempo! Aldri deili å komme til full action. Det blir mer sensuelt og man kjenner kommen enda mer om man slower down. 

personlig hater jeg å svelge, jeg har forsøkt men ender opp med å brekke meg. Derfor sier jeg til de jeg suger at jeg ikke svelger, når han da spruter i munnen springer jeg på do å spytter ut. Om han virkelig elsker å bli sugd å komme i munnen KAN jeg la han sprute meg i ansiktet. 

Bare noen tips ☺️

Anonymkode: 4ce72...adf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har mye selvtillit på dette området. Jeg har sugd endel, å alle mennene har nærmest kalt meg en gudinne. Mange menn med ulike måter de liker å bli sugd på. Det første du uansett må gjøre er å vise selvsikkerhet, vis at dette kan du! Og ikke minst, så må du like det. 

Først: Spytt på glansen (kukhodet), rolig ta hånda di å massere rolig hodet og litt lengre ned mens du slikker ballene. (Er ikke alle menn som liker det, men kanskje du suger en som liker det) slikk, sug, og sug ballene forsiktig mens du masserer hodet. Når du er ferdig med det å merker at fyren er kåt, så gjerne, vist du er veldig trygg på deg selv, gjerne slå kuken i fjeset ditt, mens du flørtende ser på karen og smiler osv. Før du setter i gang, gjerne slikk kuken som du skulle slikka en softis. Så, rett før du begynner å suge, spytt mye på kuken, slik at kuken blir veldig våt. Når du setter i gang start rooooolig, slik at det ikke blir et sjokk. Gjerne stram inn kinna dine mens du holder på, å ruller tunga hit og dit mens du runker (NERME MUNNEN) dette fordi det mest følsomme stedet er rundt kukhodet. Så når han blir varm å kåt, suger du litt fortere, gjerne flytter hånda lengre ned i rytme. Når kuken er knallhard slipp hånda, du skal ikke runde med hånda hele tiden, er ikke meninga at han skal få skrubbsår. 

Siden jeg spytter mye ender det opp med at det blir litt surklelyd, dette er tennende, fordi vått=sexy. Kan gjerne høre at jeg blir sliten, for det heter ikke blow-job foruten grunn. Ialllefall etter deepthroating. Jeg stønner endel fordi dette er en jobb, stønning=sexy. Jeg drar den helt inn å svelger nermest hele kuken. Å menn elsker det! Pass på at du ikke er småkvalm eller har spist den feite kaka rett før du ska deepthroate thoe. Pass på sånn at du varierer når du suger, gjerne slipp hånda å sug opp å ned en stund IMENS du leker med ballene. Viktig når han sier han holder på å komme, da må du roe ned tempo! Aldri deili å komme til full action. Det blir mer sensuelt og man kjenner kommen enda mer om man slower down. 

personlig hater jeg å svelge, jeg har forsøkt men ender opp med å brekke meg. Derfor sier jeg til de jeg suger at jeg ikke svelger, når han da spruter i munnen springer jeg på do å spytter ut. Om han virkelig elsker å bli sugd å komme i munnen KAN jeg la han sprute meg i ansiktet. 

Bare noen tips ☺️

Glemte en ting til hehe, om du er heldig som har fyldige og feite lepper, gjerne snu deg til siden, slik at han kan se kuken gå inn i munnen. Tydeligvis veldig sexy for en mann å se ei dame med feite lepper se på bli sugd fra siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...