Gå til innhold

Nyforlovet uten ideer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min forlovet oss nylig, frieriet var velkomment og ikke helt uventet.

Problemet er det at jeg aldri har tenkt noe særlig på å gifte meg, og har igrunn ingen ideer eller drømmer om hvordan bryllupet vårt skal være. Det eneste jeg tenker er at tradisjonelt kirkebryllup er nok ikke så veldig oss, men utover dette er jeg helt blank.

Er det noen som har tips til hvordan man kan finne inspirasjon? Jeg aner virkelig ikke hvor vi skal begynne. Mannen er ikke mye til hjelp heller, han trodde alle jenter hadde drømmebryllupet klart fra de var små..

Anonymous poster hash: 75dd5...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta utgangspunkt i hva slags økonomiske rammer dere har og hvordan dere kan tenke dere å feire dette (eller ikke) med de dere er glade i. Kirke eller ikke er også greit å bestemme seg for, da er alternativet human-etisk vielse eller byfogden.

Skrevet

Pinterest!:) finner utrolig mye fin inspirasjon der:)

Skrevet

Denne tråden skal jeg følge, vi står i samme båt. Har heller ingen bryllupsdrøm, men er nylig forlovet

Gjest Daenerys
Skrevet

Var i samme situasjon selv, jeg var en av dem som ikke hadde planlagt bryllupet sitt fra hun var liten.

Pinterest er bra. Jeg ville ha startet med dato, da har du årstid, og så kan du søke på "summer wedding colors" f.eks. Da finner du ut hva du liker og misliker :)

Skrevet

Er masse blogger på nett å hente inspirasjon fra. Men budsjett er en viktig faktor i forhold til hva du får ut av det. Siden du ikke har så mange tanker og ønsker rundt et bryllup trenger det jo ikke bli så dyrt :) Er vel helst de som har mange ønsker det koster litt for :fnise:

Norwegian Wedding Blog er en norsk side, ellers finnes det mange tilsvarende amerikanske sider å se på for inspirasjon.

Skrevet (endret)

Hehe, been there, felt that. Jeg hadde gitt kjæresten min drapstrusler om at hvis han fridde så... :P
Vi ble først enige om vi ville ha lite eller stort bryllup, fra der fant vi lokale når vi fant ut antall gjester vi ønsket å invitere, og videre landet vi på humanistisk hvor man kan velge mye selv. Vi bare bestilte vielse, og etterhvert åpenbart det seg bare hvor og sånn. Kan jo evt prøve å søke på google eller pinterest eller instagram og se på bilder og se om noe ser fristende ut?

Endret av masekopp
AnonymBruker
Skrevet

"beent here felt that" SHIT! hvor lærte du engelsk? Dumt å sove i timene....

Anonymous poster hash: c9e17...07f
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, beent here felt that. Jeg hadde gitt kjæresten min drapstrusler om at hvis han fridde så... :P

Vi ble først enige om vi ville ha lite eller stort bryllup, fra der fant vi lokale når vi fant ut antall gjester vi ønsket å invitere, og videre landet vi på humanistisk hvor man kan velge mye selv. Vi bare bestilte vielse, og etterhvert åpenbart det seg bare hvor og sånn. Kan jo evt prøve å søke på google eller pinterest eller instagram og se på bilder og se om noe ser fristende ut?

• Liker 1
Skrevet

Var ikke klar over at Kvinneguiden var en engelskprøve. Forøvrig hadde jeg veldig gode karakterer i engelsk, så jeg tror ikke det er noe problem i det virkelige liv. :)

Fordi om jeg sier: "eg e så jæææævli pist no" betyr det ikke at det er sånn jeg ville skrevet det i et formelt brev liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...