AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hei. Personlig så pleier jeg alltid å rangere mennene i mitt eget hodet, før jeg finner ut hvem jeg liker best. Det skjer oftest automatisk, og uten at jeg en gang tenker så mye over det. F.eks la oss si at jeg har tre menn som er interessert i meg. Først rangerer jeg dem etter utseendet. Hvem tiltrekker meg? La oss si jeg faller på Ole og Stian. Per er den minst heldige med utseendet. Så tenker jeg på jobb/utdanning og ambisjoner. Her Ligger Ole høyest sammen med Per. Stian ligger dårlig ann da han er arbeidsledig og NAVer. Så kommer kjemi. Hvem liker jeg eeegentlig best? Og da faller det som regel på mannen som har det beste av alt, nemlig Ole. Enden av visa er at jeg drar ut på date med Ole, og avviser de andre. Gjør dere andre det også? Det er vel normalt å se på de andre kvalitetene om man f.eks har to menn som er ultra kjekke begge to. Da velger man vel den som er snillest, med gode ambisjoner og et godt nettverk? Tenker dere menn slik om dere har tre flotte kvinner som vil ha dere. Hvordan skille hvem dere velger til slutt? Anonymous poster hash: 923e6...c12
AnonymBruker 42 Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Ikke i det hele tatt... Velger den jeg liker best, og passer best sammen med... 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har aldri kunnet velge å vrake i damer. Så nei, men når det er sakt så om jeg skulle velge en så hadde jeg følgt "hjertet" som det heter. Om det hadde blitt den vakreste er nå ikke sikkert. Anonymous poster hash: 75078...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Jeg setter ikke opp noen slik rangering, nei. Det blir altfor klinisk. Jeg får bare en følelse av hvem det er jeg har lyst til å være med, hvis det først er flere alternativer. Den følelsen er sikkert igjen underbevisst basert på noen av de samme momentene som du lister opp, men det er ikke noe jeg tenker aktivt på. Anonymous poster hash: 0ba8e...fa4 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Blir jo selvfølgelig rangert etter utseende først, men når alt kommer til alt er det egentlig bare kjemi og humor som teller. Anonymous poster hash: 54632...724
Gjest Reza08 Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Personlig ville jeg gått etter magefølelsen. Den som har best kjemi med meg ville jeg valgt ut.
Nevian Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Med mindre man ser godt over snittet ut (og kanskje ikke da heller, hva vet jeg) så står ikke damene i kø for å takke ja til en date. Dette er lagt på vei et "problem" forbeholdt særs pene damer vil jeg tro. Men når jeg møter diverse damer sånn i dagliglivet - og gjør en vurdering om hvorvidt jeg skal be dem ut - da er det jo først utseendet som gjør meg interessert. Så må hun selvsagt være litt livlig og ha humør og humor. Hun har ikke barn, og til slutt bør hun ha en fast jobb som hun trives i. Hvis dette er på plass kan jeg godt be henne ut.
Valentin Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Jeg tror jeg enda har til gode og møte en mann som bryr seg om hva dama driver med...! Utsende ja. Personlighet ja. Men jobb/utdannelse nei.. Så lenge henne ikke driver dank og faktisk trives i jobben er det care! Alle regler har et unntak men fremdeles. Jeg går etter den jeg føler jeg har kjemi med. 3
Gjest Fenrir Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Hei. Personlig så pleier jeg alltid å rangere mennene i mitt eget hodet, før jeg finner ut hvem jeg liker best. Det skjer oftest automatisk, og uten at jeg en gang tenker så mye over det. F.eks la oss si at jeg har tre menn som er interessert i meg. Først rangerer jeg dem etter utseendet. Hvem tiltrekker meg? La oss si jeg faller på Ole og Stian. Per er den minst heldige med utseendet. Så tenker jeg på jobb/utdanning og ambisjoner. Her Ligger Ole høyest sammen med Per. Stian ligger dårlig ann da han er arbeidsledig og NAVer. Så kommer kjemi. Hvem liker jeg eeegentlig best? Og da faller det som regel på mannen som har det beste av alt, nemlig Ole. Enden av visa er at jeg drar ut på date med Ole, og avviser de andre. Gjør dere andre det også? Det er vel normalt å se på de andre kvalitetene om man f.eks har to menn som er ultra kjekke begge to. Da velger man vel den som er snillest, med gode ambisjoner og et godt nettverk? Tenker dere menn slik om dere har tre flotte kvinner som vil ha dere. Hvordan skille hvem dere velger til slutt? Anonymous poster hash: 923e6...c12 Rangerer ikke noe som helst jeg. Treffer jeg en søt og snill jente så er det godt nok.
For the ladies Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Går på feeling for min del, den jeg blir mest tiltrukket av, og en del av personlighet spiller inn her. Så den jeg er mest tiltrukket seksuelt til, og ikke minst trives best med som person =)
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Ettersom jeg er mann og den som i de aller fleste tilfeller må ta initiativet til å be noen ut på date for at det skal skje noe, ber jeg ut kun de damene jeg er interessert i. Jeg blir aldri interessert mer enn en dame samtidig, så jeg står aldri i dilemmaet om å velge mellom flere damer. Jeg går etter de damene jeg blir fysisk tiltrukket av, men ikke minst personlighetsmessig. Jeg legger i grunn lik vekt på begge deler, selv om utdannelse/jobb ambisjoner også er viktig. Anonymous poster hash: e22b1...a05 Anonymous poster hash: e22b1...a05 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Jeg tror jeg enda har til gode og møte en mann som bryr seg om hva dama driver med...! Utsende ja. Personlighet ja. Men jobb/utdannelse nei.. Så lenge henne ikke driver dank og faktisk trives i jobben er det care! Alle regler har et unntak men fremdeles. Jeg går etter den jeg føler jeg har kjemi med. Så det spiller ingen rolle om hun jobber i kjøledisken på Meny, er arbeidsledig eller er utdannet og jobber som tannlege? Trodde menn var opptatt av utdanning/yrke jeg. Vil dere ikke ha ei som har litt mål i livet, og som man stolt kan presentere til mor og far? ts Anonymous poster hash: 923e6...c12
Gjest Fenrir Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Så det spiller ingen rolle om hun jobber i kjøledisken på Meny, er arbeidsledig eller er utdannet og jobber som tannlege? Trodde menn var opptatt av utdanning/yrke jeg. Vil dere ikke ha ei som har litt mål i livet, og som man stolt kan presentere til mor og far? ts Anonymous poster hash: 923e6...c12 Stolt fordi hun har utdannet seg til noe?. Jeg er mye stoltere å presentere en flott og snill jente som vil mitt beste. Om hun jobber på meny eller som advokat har ingenting å si så lenge hun trives og er et flott menneske. Du har nok snudd det litt om, det er ofte kvinner som oftest er opptatt av status or yrke. Endret 3. januar 2015 av Fenrir 8
norw Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Så tenker jeg på jobb/utdanning og ambisjoner. Her Ligger Ole høyest sammen med Per. Stian ligger dårlig ann da han er arbeidsledig og NAVer. Jeg kan forstå at det er et problem hvis mannen naver, han synes det er helt greit og har ikke noen planer om å jobbe selv om han er arbeidsfør. Men at jobb, utdanning og ambisjoner skal være vesentlig for hvem man vil date'e er utenfor min fatteevne. Tror det er en kvinnegreie. Menn er nok mer opptatt av personlighet, utstråling og utseende. Hva så om hun jobber i barnehage, uten pedagogisk utdanning, og vil gjøre det fram til hun går av med pensjon? Har selv en universitetsgrad og scorer sikkert helt ok på utdanning, men blir litt oppgitt over hvilke faktorer som spiller inn for enkelte. Edit: hadde bare lest første innlegget. Ser nå at det jeg tar opp har blitt et tema allerede. Endret 3. januar 2015 av norw 2
Gjest Minesveiper Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Rangerer ikke slik nei. Velger den jeg liker best.
sjonkelrolf Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Ser det an. Men går man på NAV er ikke det spesielt attraktivt i mine øyne. Faktisk gir det en avsmak. Det merket jeg før jul, da jeg var ute, og pratet mye med en dame. At hun heller ikke hadde rytme i kroppen, og at jeg fikk inntrykk av at hun var en snylter trakk heller ikke spesielt mye opp. Hun spurte meg om jeg ville være med på nach, men jeg takket nei. Ville heller hjem. Faktisk har jeg nå glemt hva hun hette
Gjest rådyr Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Anonymous poster hash: e2fc0...74a Ser ikke forskjellen på en 6-er og en 9-er her jeg da... 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Jeg synes ikke de to første på 9 var noe pene i forhold til andre på 8, 7 osv. Mange på 7 og 6 som så bedre ut enn dem. Hun blonde til høyre på øverste rad på 9 var derimot stunning, samme med rådhårede. Anonymous poster hash: f7e0c...2c0
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Hahaha! Jeg har sagt det hele tiden. Kvinner er LANGT mer rasjonelle og fornuftige enn menn når det gjelder valg av partner. Bruker denne tråden som bevis fra nå av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå