AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Bah jeg hater det! Liker en jente og vil virkelig bli bedre kjent med henne men etter mye mobbing i barndom/ungdomen så er jeg rett og slett for feig til og bli bedre kjent med henne :-( Vi har pratet endel men ikke møttes og jeg forstår meg ikke på henne! Henne liker bildene mine på fb men når jeg har prøvd og tatt kontakt føler jeg meg bare "avvist" og jeg klarer ikke bli klok på henne... Henne virker som drømmedama men er jeg drømmemannen?!? Anonymous poster hash: 3a4d6...97a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Ikke tenk så mye på at hun er The One eller særlig spesiell. Viktigste for deg her er å gå imot frykt. Om hun sier nei, så vet du hvordan ståa er, og du slipper all den analyseringen du driver med. Spent på hva hun sier Lykke til!!!Anonymous poster hash: 91c8b...b7b
Gjest jurgy Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Okay så her er dealen; om du aldri prøver så vil du heller aldri få deg noe. Godt mulig du må "faile" ti ganger før du treffer på den ellevte. Men da er det vel bedre å kaste seg ut i det nå, og muligens finne den rette i løpet av kanskje ett års tid? Om du aldri prøver vil du heller aldri komme til den ellevte gangen. Husk en ting, når det gjelder dates etc. Så er hun alltid like nervøs som deg. Ofte kan det kanskje lønne seg å åpne med en ice breaker typ; jeg er litt nervøs, men det går vel bra.. og så et smil. Ett eller annet som løser opp stemningen litt. Bare kjør på og lykke til. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå