AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg må ha støvsuger! Jeg har ikke barn eller dyr eller spesielle behov, hva bør jeg se etter? Ser pris og rekkevidde henger tildels sammen. Posefritt virker jo besnærende...Og disse som ser litt amerikanske ut, som er oppladbare og gjerne har en integrert smulestøvsuger, er det noe å ha? Ser jo veldig lettvint ut, men kanskje litt vanskelig å komme til under møbler og er vel håpløs til alt annet enn gulv? Jeg vil selvsagt betale minst mulig også, og jeg bryr meg ikke om bråk.Anonymous poster hash: cabca...54f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Kjøp en med hepa-filter, da får du fanget opp mer av finstøvet som ellers bare blåses ut igjen. Electrolux er bra, denne f.eks: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ZUSORIGINB/electrolux-ultrasilencer-stovsuger-zusoriginb#tab-specs Anonymous poster hash: c8727...4fa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Satt og kikket på den, den var jo heftig nedsatt og sånt liker vi :DAnonymous poster hash: cabca...54f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Ja, tipper det er et av de beste kjøpene akkurat nå. Anonymous poster hash: c8727...4fa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Elextrolux sine pleier være bra. Poser er en fordel å ha, men kjøp dem på Europris ikke på elbutikker der de er dobbelt så dyre. (Ta bilde på mobilen qv modellnr. Så finner du pose som passer). De 2 - 1, er ekstrastøvsuger de gjør ikke jobben like bra som de store. Finn og ut hvor den skal "bo" og pass på at den ikke blir for stor. Wattstyrke på sugeegenskapen er viktig. Vår bor i et kleskap og den passer akkurat i bredden og lengden.Anonymous poster hash: 6f141...bb4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Takker for tips! Jeg har stor bod i leiligheten og tenkte den skulle få bo der sammen med vaskemaskinen og varmtvannsberederen Anonymous poster hash: cabca...54f
Zzyzx Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Og disse som ser litt amerikanske ut, som er oppladbare og gjerne har en integrert smulestøvsuger, er det noe å ha?Anonymous poster hash: cabca...54f Nei, ikke hvis poenget er å få støvsugd skikkeig. De duger til å ta en kjapp smulestøvsuging på kjøkkenet, men ikke mer enn det. Og de er noe dritt å tømme.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Takker for tips! Jeg har stor bod i leiligheten og tenkte den skulle få bo der sammen med vaskemaskinen og varmtvannsberederen Anonymous poster hash: cabca...54f Støvsuger skal ikke oppbevares på våtrom. Da får evt. Insekter, Sølvkre og andre kryp næring fra støvsugerposens innhold med smuler og støv og tilstrekkelig fuktighet til å trives. Anonymous poster hash: 6f141...bb4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Støvsuger skal ikke oppbevares på våtrom. Da får evt. Insekter, Sølvkre og andre kryp næring fra støvsugerposens innhold med smuler og støv og tilstrekkelig fuktighet til å trives. Anonymous poster hash: 6f141...bb4 Usj. Da får den bo på kjøkkenet, under benken der det egentlig skulle stått et fryseskap! Electroluxen var utsolgt, så det ble denne her istedet http://www.expert.no/stoevsugere/samsung-vc08qhnjggt-stoevsuger-850w/p/31809/ Den var også nedsatt, men et par hundrelapper dyrere.Anonymous poster hash: cabca...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå