AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Vi skal starte prøvingen på barn nr 2. Når på brettet er det best å slutte? Jeg tar loette 28. Er det når man får mensen eller når man er ferdig med brettet?Anonymous poster hash: a3dfb...16d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Når du får mensen og når du er ferdig med brettet går vel ut på det samme? De 7 siste er jo bare sukkerpiller. Anonymous poster hash: 06efb...f28
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Det er lurt å ta ferdig brettet.Anonymous poster hash: 5409c...3ea
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Takk for svar dere. Jeg tar brettet ferdig. Dette blir spennende! Håper ikke det tar lang tid før det klaffer :-)Anonymous poster hash: a3dfb...16d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Takk for svar dere. Jeg tar brettet ferdig. Dette blir spennende! Håper ikke det tar lang tid før det klaffer :-)Anonymous poster hash: a3dfb...16d Ta de rosa ferdig, de hvite pillene trenger du ikke å ta. Dette er kun sukkerpiller for å ikke komme utav det når man tar pillen fast. Jeg tok aldri disse da jeg gikk på loette 28, hadde kontroll hvilken dag jeg skulle starte opp igjen. Anonymous poster hash: 5cbd8...b44
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Lykke til Anonymous poster hash: 5cbd8...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå