AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hva synes dere er finest av gardiner eller persienner til å ha på soverommet? Og hvilke butikker kan jeg sjekke ut, bortsett fra IKEA? Vil helst gå for persienner siden jeg synes det ser best ut. Anonymous poster hash: 334f5...83c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Persienner - Sperre for lys eller innsyn Gardiner - Estetisk fint Vi har begge deler, hvit persienne og gardiner. Vi ønsket kun gardiner, men har innsyn utenfra, så valgte persienner også. Nysgjerrige naboer som ikke tenker over hvilket rom de kikker inn i. Vi kjøpte dem på Princess eller Kid (husker ikke eksakt). Ellers har vi gardiner i vinduene i hus i varme farger for å skape en god følelse for oss og besøk. Jeg mener persienner kan virke "sperrende" om det ikke er nødvendig på grunn av innsyn (Skal sies at vi har kun persienner på badet). Anonymous poster hash: 2de55...2d9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har også begge deler på soverommet. Jeg synes ikke det er noe særlig fint med bare persienner... Anonymous poster hash: de98e...106
Gjest gjestvest Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Lameller. Da er det midt imellom begge :D Endret 2. januar 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Begge deler. Jysk og Princessbutikken. Mørke plisegardiner er veldig praktisk og greit, da slipper du lange tråder barn kan vikle seg inn i. Vi har liftgardin i tillegg.Anonymous poster hash: 706c6...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå