AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Er gravid igjen, og har akkurat flytta til noe større, samboer jobber, men jeg har ikke noe sted for at barna jeg har nå får noe barnehageplass med en gang i denne kommunen jeg flytta til. Så sliter jeg med bekkenet, og jeg kjenner at jeg begynner å få nok av dette. Sliter psykisk fra før, og min verste periode er nok rundt juletider og nyttår. Da kjenner jeg at det trykker litt, og barna prøver å få oppmerksomhet fra meg, men det er vanskelig å få en positiv oppmerksomhet fra meg når de to krangler sånn. Jeg blir sinna, mer frustrert, sliten osv. You name it. Jeg skulle ønske at jeg kunne dele meg opp i to sånn at begge to kunne få nok av meg på en positiv måte. Men jeg klarer liksom ikke.... Har ikke lyst til å si alt til barnevernet heller... Fikk hjelp i den andre kommunen til å gi barna barnehageplass. Det var godt så lenge det varte. Men nå må jeg starte på nytt, og dette er vanskelig. Jeg orker ikke å si alt til dem nå igjen. Jeg får ikke gå på psykiater uten hjelp til barnepass. Og bare da vil jeg få det til. Anonymous poster hash: 486c5...ff1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Ikke ta dette fiel - men hvorfor får du barn når du er i situasjonen du beskriver? Ikke ork, psykisk stabil eller økonomi.. Ønsker deg lykke til, det meste ordner seg! Men tenk litt mer neste gang Anonymous poster hash: b4c6c...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå