Gå til innhold

Flere KG brukere som bor i England?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Her sitter jeg da, i mitt nye hjemland. Begynt på Universitetet men har ikke fått kontakt med en eneste person fra Norge/Sverige/Danmark og finner det igrunn litt stusselig!

Så i den anledning lurte jeg på om det var noen andre brukere av dette forumet som er bosatt i dette regnfulle landet?

Selv er jeg bosatt i Leeds og trives veldig godt her :)

Håper på å høre fra noen!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gang vært i samme situasjon som deg Wilma.

Det rådet jeg kan gi er at det er ikke nødvendig i det hele tatt med venner/medstudenter fra Skandinavia.

Gled deg over alle vennene du får der du er.

Et godt tips er å melde deg inn i det som måtte være av "societies" som du har interesse av ved det universitetet du er.

Du kommer til å få venner for livet og det gjør ingenting om de er fra andre deler av verden.

:hug:

Skrevet

Jeg har en gang vært i samme situasjon som deg Wilma.

Det rådet jeg kan gi er at det er ikke nødvendig i det hele tatt med venner/medstudenter fra Skandinavia.

Gled deg over alle vennene du får der du er.

Et godt tips er å melde deg inn i det som måtte være av "societies" som du har interesse av ved det universitetet du er.

Du kommer til å få venner for livet og det gjør ingenting om de er fra andre deler av verden.

:hug:

Hehe nei har klart meg veldig bra uten igrunn, men savner å snakke og skrive norsk. Er vel helst der det ligger :)

Tusen takk for råd :hug:

Skrevet

Jeg bor her også, og har kun fått en norsk venn. Bor heldigvis med kjæresten min, så jeg får utløp for norsk hele tiden. Ellers er ikke KG så dumt, altså! Og NRK :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...