AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hei alle treningsglade mennesker 😊 Har nettopp klart å motivere meg selv til å starte å jogge. Syns det er forferdelig kjedelig og derfor trenger jeg tips til skikkelig fengende musikk som gjør at jeg glemmer at jeg løper. Jeg er veldig glad i sånn feelgood-musikk. Liker det meste, men ikke sånn hardrock 🙊 Del gjerne treningsmusikk din med meg 😊Anonymous poster hash: 7e1d3...289
FitnessIna Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Kettlebell 55, ringnes park - listen jeg bruker til gruppetimen min Trening - listen jeg trener til selv
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Kettlebell 55, ringnes park - listen jeg bruker til gruppetimen min Trening - listen jeg trener til selv Tusen takk 😃😃Anonymous poster hash: 7e1d3...289 1
Gjest Belle âme Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Eg pleier å høre på summer og waves når eg ein sjelden gang trener. 💨
sweg Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Greyhound - Swedish House Mafia er en skikkelig energikicksang. A Little Party Never Killed Nobody - Fergie fikk meg opp i fart når jeg løp i oppoverbakker (når jeg ikke var lei av den). Wild men - CLMD kommer ikke på flere, men kan sikkert skrive opp mer om du trenger mer senere.
Snabeltann Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Kettlebell 55, ringnes park - listen jeg bruker til gruppetimen min Trening - listen jeg trener til selv nå har jeg akkurat trent til din liste!:-)
FitnessIna Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 nå har jeg akkurat trent til din liste!:-) Håper den var godkjent!
Miss Cage Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Pitbull, David Guetta, Rihanna, Shakira, Britney Spears, Inna, Jennifer Lopez, Yandel, Daddy Yankee, Sean Paul är en rad artister som har många bra sånger att jogga till. Finns många bra remixes också.
Fiolinisten Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Nå er vel kanskje ikke den som er best på å gi tips på slik musikk da jeg som oftest trener til Mozart og/eller Corelli. Work bitch - Britany Spears Sex on Fire - Kings of Leon Hysteria - Nano Do I wanna Know - Arctic Monkeys Mambo no 5 - Lou Bega Cotton-eye Joe - Rednex Roundtable Rival - Lindsey Stirling Paradise - Within Temptation Kryptonite - 3 Doors Down Ellers så er denne også ganske fengende Endret 4. januar 2015 av Fiolinisten
Morpheus Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Kanskje litt sært. Men jeg lytter til lydbøker når jeg trener. Da hender det at jeg blir så bergtatt av handlingen at jeg glemmer treningen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå