Gjest Pet Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Hvorfor blir man så kåt når men er fyllesjuk :o ? Dette er definitivt siste gang jeg drikker når elskeren ikke er hjemme .
^me^ Skrevet 31. juli 2004 #2 Skrevet 31. juli 2004 hmm..jeg vil bare ligge i senga med bøtta ved siden av og bare bli strøket på ryggen av samboeren min. siste jeg vil er og ha sex menmen..alle er forskjellige
Gjest Pet Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 Trodde det var vanlig, jeg. Er jeg unormal på det området også :klø: ?
Magne Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Jeg blir også kåt. Men det har vel heller med at jeg ikke har noen for å hjelpe meg. Ønske noe man ikke har.
Mathias Skrevet 31. juli 2004 #5 Skrevet 31. juli 2004 for oss gutta er det vel ofte stress og spenninger i kroppen...?
Tantemor Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Hm, dette må være mest vanlig for menn... jeg blir i alle fall ikke kåt hverken når jeg er full eller dagen derpå. Er jeg bare litt brisen derimot - ja da så!!! Grunnen til dette er at vi kvinner (de fleste i alle fall) må være opplagt og i godlune hvis vi skal bli kåte. Så dette var nytt for meg ja!
Gjest Eir Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Sex hjelper mot fyllesjuke iallfall, det er kanskje bare en praktisk tankegang?
Gjest Pet Skrevet 1. august 2004 #10 Skrevet 1. august 2004 Nei, det hjelper. Nå har fyllesjuken gått over for denne gangen.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #11 Skrevet 1. august 2004 Er jeg fyllesyk, har jeg vondt i hodet og kroppen og er småkvalm...det siste jeg ønsker i verden da er sex. Dagen derpå...er det ok å være alene eller få klemmer og kos av en eller annen mann
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Kaathet dagen derpaa er veldig vanlig, baade blant kvinner og menn. Kaatheten inntreffer ikke om morgenen, men frampaa dagen, ettermiddagen. Kaatheten kombineres gjerne med en voldsom hunger paa junk-food.
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2004 #13 Skrevet 2. august 2004 hmm..jeg vil bare ligge i senga med bøtta ved siden av og bare bli strøket på ryggen av samboeren min. siste jeg vil er og ha sex
Gjest Nei Skrevet 2. august 2004 #14 Skrevet 2. august 2004 Nei, denne kåtheten dagen derpå stemmer ikke på meg. Foretrekker en armkrok å sitte trygt i da...og noen omfavnelser og klemmer. Ikke sex.
slapp_nuddel Skrevet 2. august 2004 #15 Skrevet 2. august 2004 Jeg for min del er så absolutt kåt dagen derpå... hmm.. er egentlig ganske så kåt uansett da men Men er nok litt ekstra dagen derpå.. mener jeg har lest grunnen en eller annen gang.. men husker ikke det nå.. var noe stoffer som ble skillt ut i kroppen etter en hadde vært ute.
Sheba Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 Yes, er definitivt kåtere enn vanlig dagen derpå. Heldigvis gjelder det kjæresten også, vi har hatt noen av våre aller beste stunder på slike dager... :hjerter2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå