AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Skal hardt til verks for å gåå ned ikveld. Skal derfor være med på den null snop greia som liksom starter på mandag. Noen som da har tips til sunnere snacks alternativet ? Anonymous poster hash: f3385...897
FitnessIna Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Sjekk ut www.lindastuhaug.blogg.no! Hun har veldig mange oppskrifter som er gode alternativer til snop 2
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Du kan kjøpe jordbær eller blåbær, og ha det på en skål med is. Rema har både lett is og en vanlije is som er laget på melk i stedet for fløte. Da kan du kose deg med litt is. https://www.google.no/search?q=rema+lett+is&espv=2&biw=1358&bih=609&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=T_SmVISGBcjoUqHpgsAE&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=rema+lettis&spell=1&imgdii=_ Ellers kan du dippe staver med gulerot,og kollrabi i dipp med ekstra lett rømme, feks tortilladip eller andre smaker...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Gele av gelatin og funlight saft Tzatzikidipp for grønnsaker Søt dipp til frukt: kesam, klype kanel, 1ss honning og vaniljesukker(du kan sikkert bruke annet med vaniljesmak om du ikke har) Lettis/yoghurtis med varme bjørnebær Anonymous poster hash: e4516...b64
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Gele av gelatin og funlight saft Tzatzikidipp for grønnsaker Søt dipp til frukt: kesam, klype kanel, 1ss honning og vaniljesukker(du kan sikkert bruke annet med vaniljesmak om du ikke har) Lettis/yoghurtis med varme bjørnebær Anonymous poster hash: e4516...b64 Og smoodies selvsagt! Anonymous poster hash: e4516...b64
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Du kan kjøpe jordbær eller blåbær, og ha det på en skål med is. Rema har både lett is og en vanlije is som er laget på melk i stedet for fløte. Da kan du kose deg med litt is. https://www.google.no/search?q=rema+lett+is&espv=2&biw=1358&bih=609&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=T_SmVISGBcjoUqHpgsAE&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=rema+lettis&spell=1&imgdii=_ Ellers kan du dippe staver med gulerot,og kollrabi i dipp med ekstra lett rømme, feks tortilladip eller andre smaker... Aner du hvor mye sukker det er i den isen? Ville styrt langt unna. Ikke rart folk sliter med å gå ned i vekt når de ikke vet hva som er usunt. Anonymous poster hash: a7a74...3b7 5
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Aner du hvor mye sukker det er i den isen? Ville styrt langt unna. Ikke rart folk sliter med å gå ned i vekt når de ikke vet hva som er usunt. Anonymous poster hash: a7a74...3b7 Ja, sånn noen lunde. Du spurte om "sunnere snack"..... du spurte ikke om sukkerfritt eller sa noe om i hvilke grad. Lettis er et bedre alternativ til feks annen is og ikke så gale om man teller kalorier. Liker man saftis så er feks et godt alternativ "spinn is".... Hvem har forresten sagt at man må kutte alt, sukker (inkludert sukker fra frukt), fett, salt osv for å gå ned i vekt ? Skal man tygge på en trefjøl ? Forresten, overskriften var "tips til sunn kosemat"... "kosemat er vel ikke helt hverdagsmat, vet ikke med deg, men jeg syns det faktisk er greit å unne seg noen gode smaker av og til. Endret 2. januar 2015 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 3 eggehviter, 1 ss kakaopulver, 44 ts sukrin, pisk sammen så har du sjokolademousse :D Dipp og grønnsaker Smoothier Kjøp masse frukt, kutt opp, legg i en bolle og nyt Skjær opp banan, legg i fryseren i 1-2 timer, kjør i en blender eller noe lignende, så har du is! Kesam og bær Anonymous poster hash: e9ac3...50f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 3 eggehviter, 1 ss kakaopulver, 4 ts sukrin, pisk sammen så har du sjokolademousse :D Dipp og grønnsaker Smoothier Kjøp masse frukt, kutt opp, legg i en bolle og nyt Skjær opp banan, legg i fryseren i 1-2 timer, kjør i en blender eller noe lignende, så har du is! Kesam og bær Anonymous poster hash: e9ac3...50f Anonymous poster hash: e9ac3...50f
Gjest Runforit Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 3 eggehviter, 1 ss kakaopulver, 44 ts sukrin, pisk sammen så har du sjokolademousse :DDipp og grønnsakerSmoothier Kjøp masse frukt, kutt opp, legg i en bolle og nyt Skjær opp banan, legg i fryseren i 1-2 timer, kjør i en blender eller noe lignende, så har du is!Kesam og bær Anonymous poster hash: e9ac3...50f 44 teskjeer med sukrin? 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 3 eggehviter, 1 ss kakaopulver, 44 ts sukrin, pisk sammen så har du sjokolademousse :D Dipp og grønnsaker Smoothier Kjøp masse frukt, kutt opp, legg i en bolle og nyt Skjær opp banan, legg i fryseren i 1-2 timer, kjør i en blender eller noe lignende, så har du is! Kesam og bær Anonymous poster hash: e9ac3...50f Faen da, mente selvfølgelig 4 ts sukrin. Anonymous poster hash: e9ac3...50f
FruHudson Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 Grønt eple i båter med et dryss kanel over
Pringle Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Mine favoritter: Smoothie med like deler helmelk, yoghurt, blåbær/jordbær og banan. Brie/camembert, ridderost/port salut, eller blåmuggost + pekan- eller valnøtter + pære, druer eller klementin. Appelsin eller eple i biter + peanøttsmør. Yoghurt + nøtter + honning eller lønnesirup. Yoghurt + mandel- eller hasselnøttsmør + lønnesirup. Vaktelegg. Kjøttpålegg + gul ost + paprika surret sammen i en rull. Sursild eller sardiner. Havregrøt kokt på like deler vann og melk + peanøttsmør med hvit sjokolade. Hirsegrøt med smørøye. Dadler. Kremet grønnsakssuppe med bacon. Kransekake. Mascarpone eller ricotta med litt sukker + frukt eller bær. Ja, og så dropp tanken på å gå hardt til verks. Altfor lett å gå på en smell. Har forsøkt det jeg også. Mye mer effektivt å bare surfe på bølgen av stadig nye vaner som umerkelig kommer til. Endret 2. januar 2015 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Ja, sånn noen lunde. Du spurte om "sunnere snack"..... du spurte ikke om sukkerfritt eller sa noe om i hvilke grad. Lettis er et bedre alternativ til feks annen is og ikke så gale om man teller kalorier. Liker man saftis så er feks et godt alternativ "spinn is".... Hvem har forresten sagt at man må kutte alt, sukker (inkludert sukker fra frukt), fett, salt osv for å gå ned i vekt ? Skal man tygge på en trefjøl ? Forresten, overskriften var "tips til sunn kosemat"... "kosemat er vel ikke helt hverdagsmat, vet ikke med deg, men jeg syns det faktisk er greit å unne seg noen gode smaker av og til. Vil bare si at det ikke var jeg TS som kommenterte angående at den isen hadde mye sukker i seg. Rste kommentaren min kommer nå foruten hoved innlegget. Takk for tips 👍Anonymous poster hash: f3385...897
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Mine favoritter: Smoothie med like deler helmelk, yoghurt, blåbær/jordbær og banan. Brie/camembert, ridderost/port salut, eller blåmuggost + pekan- eller valnøtter + pære, druer eller klementin. Appelsin eller eple i biter + peanøttsmør. Yoghurt + nøtter + honning eller lønnesirup. Yoghurt + mandel- eller hasselnøttsmør + lønnesirup. Vaktelegg. Kjøttpålegg + gul ost + paprika surret sammen i en rull. Sursild eller sardiner. Havregrøt kokt på like deler vann og melk + peanøttsmør med hvit sjokolade. Hirsegrøt med smørøye. Dadler. Kremet grønnsakssuppe med bacon. Kransekake. Mascarpone eller ricotta med litt sukker + frukt eller bær. Ja, og så dropp tanken på å gå hardt til verks. Altfor lett å gå på en smell. Har forsøkt det jeg også. Mye mer effektivt å bare surfe på bølgen av stadig nye vaner som umerkelig kommer til. Takk for flere gode tips Hardt til verks hørtes nok verre ut enn det er. Planen er å slutte å spise så masse snop og drikke så masse brus. Så hardt til verks er vell å bytte disse ut og trene mer. Jeg har det siste året etter røykeslutt vært veeeldig usunn, spist snop hverdag. Så derfor jeg kalte det hardt til verks for jeg elsker sjokolade Anonymous poster hash: f3385...897
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Pistasjenøtter. Anonymous poster hash: bbd69...eef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #19 Skrevet 2. januar 2015 Grønt eple i båter med et dryss kanel over Har du dem i ovnen, har hørt om flere som gjør det. Hvis du gjør det, ca hvor lenge? Anonymous poster hash: f3385...897
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2015 #20 Skrevet 2. januar 2015 Vil bare si at det ikke var jeg TS som kommenterte angående at den isen hadde mye sukker i seg. Rste kommentaren min kommer nå foruten hoved innlegget. Takk for tips Anonymous poster hash: f3385...897 Ikke lett når det er så mange ab bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå