AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Som singel 33 år gammel dame, med sjarm og utstråling, lurer jeg på hvor alle de gode snille mennene befinner seg? Har kastet bort nok tid på nettsteder og Tinder. Forstår at alle vil "få seg noe", men det må da være noen som er ute etter litt mer enn bare å få seg? Har møtt menn fra flere nettsteder, hvor de alle har måtte forklare hvor de har forlagt de 10 cm de løy på seg, eller hvordan det plutselig var 20 kg ekstra rundt buken, at kontoen er tom og du ender opp med å betale det hele... Hvorfor lyve? Så her sitter jeg da, 33 år gammel og er sikker på at alle menn er idioter i aluminiumsfolie... Hva er trikset? Hva må en gjøre for å finne den ene ekte ridderen?? Bare lurer...Anonymous poster hash: dd2de...094
Gjest Seajewel Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 De fleste menn er ikke verdt bryet. Er mange frosker blant de virkelige mennene. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Mennene med gode ressurser kan som regel få kvinner i 20-årene. Sett deg selv i deres situasjon. Hvis du er mann i 30-årene, og kan få ei i 20-årene eller ei i 30-årene, hvem velger du? De du får kontakt med er som regel de som ikke kan få noe bedre enn deg. Anonymous poster hash: 91775...3ba 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Mennene med gode ressurser kan som regel få kvinner i 20-årene. Sett deg selv i deres situasjon. Hvis du er mann i 30-årene, og kan få ei i 20-årene eller ei i 30-årene, hvem velger du? De du får kontakt med er som regel de som ikke kan få noe bedre enn deg. Anonymous poster hash: 91775...3ba Speaking of aluminiumsfolie... Anonymous poster hash: a0628...d8a 15
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg ville ha valgt noen med tilnærmet lik livserfaring, forståelse for hvordan det er å ha barn, og noen det går an å ha intelligente samtaler med. Ergo, ville jeg aldri ha valgt noen som er ti år yngre enn meg, (om jeg var mann også)fordi man lærer myyyye på de årene man går fra tyve til tretti. Er vel heller at menn som ikke har blitt voksne mentalt, foretrekker yngre kvinner, enn de på sin egen alder. En ekte mann tåler ekte kvinner, istedenfor å gå etter jentunger.Anonymous poster hash: 38344...34c 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Hvor kommer folien inn her? Anonymous poster hash: fc2ab...630 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Du må vel være en prinsesse... Klart det Anonymous poster hash: dd2de...094
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Mennene med gode ressurser kan som regel få kvinner i 20-årene. Sett deg selv i deres situasjon. Hvis du er mann i 30-årene, og kan få ei i 20-årene eller ei i 30-årene, hvem velger du? De du får kontakt med er som regel de som ikke kan få noe bedre enn deg.Anonymous poster hash: 91775...3ba Jeg behøver ingen mann på noen og tredve. Jeg kan ha en på 40+ jeg. Har ingen barn... Og DET skremmer vettet av de fleste. DET må bety at hun vil ha barn NÅ! Beklager altså... I min verden snakker man sammen før man får panikkAnonymous poster hash: dd2de...094 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Jeg ville ha valgt noen med tilnærmet lik livserfaring, forståelse for hvordan det er å ha barn, og noen det går an å ha intelligente samtaler med. Ergo, ville jeg aldri ha valgt noen som er ti år yngre enn meg, (om jeg var mann også)fordi man lærer myyyye på de årene man går fra tyve til tretti. Er vel heller at menn som ikke har blitt voksne mentalt, foretrekker yngre kvinner, enn de på sin egen alder. En ekte mann tåler ekte kvinner, istedenfor å gå etter jentunger.Anonymous poster hash: 38344...34c Men du er ikke mann og vet ikke hva menn tenner på. Hvis du kaller menn i 30-årene som vil ha kvinner i 20-årene for "ikke ekte menn", så kan vel menn kalle kvinner som har spesifikke krav til menn for "ikke ekte kvinner" også. Anonymous poster hash: ba709...48b 1
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Har en del imot kvinnfolk med prinsessesyndrom... 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 Men du er ikke mann og vet ikke hva menn tenner på. Hvis du kaller menn i 30-årene som vil ha kvinner i 20-årene for "ikke ekte menn", så kan vel menn kalle kvinner som har spesifikke krav til menn for "ikke ekte kvinner" også. Anonymous poster hash: ba709...48b Men du vet ikke hva kvinner i 20årene tenner på. Tenk deg at du er slank, pen og barnløs dame på 25 som har mye å velge blant - også velger du den slitne 35 åringen fremover en yngre, sprekere og sterkere mann? Tro hva du vil, menn må gjerne tenne på det de vil - det er ikke det samme som at de har en reell sjans. Anonymous poster hash: 3dd94...d34 4
Petra75 Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Hyggelige, oppegående menn over tredve er en så sjelden vare at de damene som har kapret dem ikke under noen omstendighet vil gi slipp på dem. *setter seg på huk i et hjørne og venter på mitraljøsen* 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 Har en del imot kvinnfolk med prinsessesyndrom... Prinsessesyndrom? Må si at jeg føler meg ikke truffet der, men godt forsøk Det eneste jeg lurer på er hvorfor er menn på div nettsteder? Det er jo ikke for å finne noen å leve med... Det er jo i hovedsak for sex. Har ikke noe imot sex jeg, men vil gjerne ha sex med en som ikke lyver så j.... mye.Anonymous poster hash: dd2de...094 1
Petra75 Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Har en del imot kvinnfolk med prinsessesyndrom... Har man et prinsessesyndrom når det viser seg at mannen har jugd på seg ti cm på høyden, har tre barn han ikke har kontakt med, og i en alder av førti bor i en leid ettroms? 3
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Har man et prinsessesyndrom når det viser seg at mannen har jugd på seg ti cm på høyden, har tre barn han ikke har kontakt med, og i en alder av førti bor i en leid ettroms? Ikke i det tilfellet der, nei.
Petra75 Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Ikke i det tilfellet der, nei. Var vel omtrent de samme situasjonene TS nevnte i sitt innlegg. Hvorfor drar du da inn "prinsessesyndromet"? 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Har man et prinsessesyndrom når det viser seg at mannen har jugd på seg ti cm på høyden, har tre barn han ikke har kontakt med, og i en alder av førti bor i en leid ettroms? Jøss, veldig kjent det der. Bra jeg ikke er den eneste "prinsessa" her.. Anonymous poster hash: dd2de...094 1
Gjest HeiHade Skrevet 2. januar 2015 #19 Skrevet 2. januar 2015 Som singel 33 år gammel dame, med sjarm og utstråling, lurer jeg på hvor alle de gode snille mennene befinner seg? Har kastet bort nok tid på nettsteder og Tinder. Forstår at alle vil "få seg noe", men det må da være noen som er ute etter litt mer enn bare å få seg? Har møtt menn fra flere nettsteder, hvor de alle har måtte forklare hvor de har forlagt de 10 cm de løy på seg, eller hvordan det plutselig var 20 kg ekstra rundt buken, at kontoen er tom og du ender opp med å betale det hele... Hvorfor lyve? Så her sitter jeg da, 33 år gammel og er sikker på at alle menn er idioter i aluminiumsfolie... Hva er trikset? Hva må en gjøre for å finne den ene ekte ridderen?? Bare lurer...Anonymous poster hash: dd2de...094 Du er vel ikke så jævlig bra som du tror du er da, tenker jeg. 2
Petra75 Skrevet 2. januar 2015 #20 Skrevet 2. januar 2015 Jøss, veldig kjent det der. Bra jeg ikke er den eneste "prinsessa" her.. Anonymous poster hash: dd2de...094 Jepp. Tenkte jeg skulle gi fyren en sjanse lell, men da han begynte å oppføre seg som en fjorten år gammel jentunge i tillegg, tok jeg farvel. Prinsesse eller ikke - jeg fortjener bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå