Snabeltann Skrevet 2. januar 2015 #1 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Her blir min treningsdagbok på nett. Sukker og junkfoodelskende trebarnsmor med tusen jern i ilden. Høyde:157 cm Vekt: 53 kg Alder: 35 år Jeg liker å løpe og gå på ski. Har så vidt begynt å lukte litt på styrketrening ..men her er jeg novise;-) har dog begynt på en 30days glute challenge. Endret 2. januar 2015 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) 30.12.14: 50 min løping på mølla, 10 min styrke 31.12.14: 45 min løping på mølla 20 min styrke 1.1.15: 40 min løping på mølla,20 min styrke + startet på glute challenge: 60 squats og 60 hip trusts. (Au!!!!!) Endret 2. januar 2015 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) 2.1.2015: 25 min langrenn (skøyting) + styrke på matte da jeg kom hjem. Gjorde også glute challengen min: 70 squats+70 hip thrusts. Vanskelig å få gjort øvelsene riktig fordi to barn drev å kravlet rundt meg og skulle også trene. Pluss at mannen kommer å kommenterer: egentlig skal hælene være helt nede i bakken hele tiden ....bla bla... jada! Best å få være i fred når man skal trene -men her i huset er ensomheten en utopi! :-D Kanskje derfor jeg liker best å løpe? :-D Nå skal jeg prøve å motstå alle juleknaskfristelser - og spise en sunn kveldsmat. Endret 2. januar 2015 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) 3.1: god gammeldags aerobics med styrke 45 min. Veldig god økt og svetten silte -fikk også tatt de 80 +80 rumpeøvelsene i challengen min. Var mye lettere å ta de til musikk!!! 30 min langrenn-skøyting. Drittform! Ingen teknikk, ingen gli.... blæhdag! :-( blir så lei meg når jeg ikke får til! Gikk en runde i lysløypa og startet på runde 2...men så sa det bare stopp i hodet og jeg snudde tilbake til bilen. Endret 3. januar 2015 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå