AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 På et språk du ikke forstod uten tekst ? Anonymous poster hash: cbc5d...13a
Kragebein Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Kunne nok sett det, men tviler på at jeg hadde fått noe ut av det. Kanskje hvis jeg var veldig interessert i språket og ønsket å lære meg det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 På et språk du ikke forstod uten tekst ? Anonymous poster hash: cbc5d...13a Hvis jeg ikke forsto noe som helst ville jeg fått lite ut av det. Om det ikke var en serie med minimal dialog da. Det nærmeste jeg har kommet er å se asiatisk film med tysk tekst, men tysk forstår jeg så noenlunde i hvert fall. Anonymous poster hash: c8109...e36
Chizue Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jaaaa, kunne gjerne sett både Faith, Boys over flowers, Rooftop Prince igjen uten tekst Åhh.. Jeg har sett på koreanske tv-serier i Korea uten tekst, skjønner ikke mye, men mange av skuespillerene har så beroliggende stemme at jeg ikke bryr meg
Kassiopeia Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Nei, så lenge de snakker i filmen bør man jo få med seg hva de sier. At man inne skjønner språket er ubetydelig for meg, men tekst må man ha!
mianova Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Når vi backpacka så hadde vi pakt på å gå på kino i alle land vi var i. Såg en bollywood film i india, verdt opplevelsen selv om jeg ikke kunne satt på en slik film en lørdagskveld i heimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå