Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hatt ubehagelig smerter i magen, ved siden av navelen et sted? Jeg prøvde å finne ut hva som ligger der, og milten er i det området. Har faktisk hatt litt ubehag i det området noen dager. Har også hatt litt mageproblemer, oppblåst og ekkel. Om det forverrer seg stikker jeg så klart til legen. Foreløpig: Noen som har forslag til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være blindtarmen hvis du kjenner smerten på høyre side under navlen, jeg ville hatt komt meg kjapt til lege..det kan være noe alvorlig, bedre og ta det når det ikke gjør fullt så vondt enn og ta det når det gjør utrolig vondt...men seff det kan også være noe ikke alvorlig, men ville hatt komt meg til lege uanz!

go bedring!

Skrevet

Under navlen har du vel masse tarmer. Vedder på at det "bare" er luftsmerter(som forøvrig kan være jævlig vonde), men hvis dette har plaget deg i noen dager får du undersøke det. Spesielt hvis du er i dårlig form...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke så langt unna underlivet heller, det kan være noe derfra som du kjenner som ubehag høyere opp.. Det kan også påvirke tarmsystemet siden det ligger så nært.

Skrevet

Glemte å si det var på venstre side. Det kommer liksom nå og da. I går så forskjøv det seg og jeg fikk vondt midt i magen. Tipper det ikke er noe alvorlig, men fy flate så irriterende og vondt. Sikkert bare magen som er i ulage etter blåbær og jordbær :( nam..

Skrevet

jeg sier det igjen

gå til lege

det kan være noe alvorlig galt....

ikke utsett det!

Gjest Ethereal
Skrevet

Siden det forskjøv seg, høres det ut til at det mest sannsynlig er tarmene som forårsaker smerten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...