AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har tre rotter (som kjæledyr altså ) og de to største ligger sammen i en etasje av buret å sover, mens den minste må ligge alene i en annen etasje Det samme gjelder mat, når jeg gir den minste en bit av noe, så kommer en av de større og tar biten hennes, selv om de har fått. Noen som vet hva jeg skal gjøre??? Anonymous poster hash: f0e1e...07a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Er de to eldste søsken eller vant til hverandre, blir tredjemann ekskludert. Rotter trives med de de er vant til, og helst to og to. Vi hadde to brødre som holdt sammen med alt de gjorde. Vet ikke om det er noe særlig du an gjøre med det...Anonymous poster hash: e69ea...22b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Få inn en fjerde rotte da kan det hende alliansen blir litt splitta og det blir mindre ekskludering. Anonymous poster hash: 5be55...810
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Få de andre to til å assosiere tredjemann med noe positivt(kos, mat osv.) som ikke de andre to løser ut. Anonymous poster hash: 61ff2...fb7
nevneverdig Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Er de to eldste søsken eller vant til hverandre, blir tredjemann ekskludert. Rotter trives med de de er vant til, og helst to og to. Vi hadde to brødre som holdt sammen med alt de gjorde. Vet ikke om det er noe særlig du an gjøre med det...Anonymous poster hash: e69ea...22b Den ene store og hun som blir ekskludert er søsken..
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Rotter burde vel egentlig leve i partall, så de kan forholde seg sammen 2 og 2, eller at alle kan leve i harmoni sammen Anonymous poster hash: 9617a...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå