Gå til innhold

"Miniblender", hvor får jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god blender, men muggen på den er så stor. Når jeg f.eks bare skal ha i en avokado osv til guacamole så hadde det vært langt mer praktisk med en liten blender av noe slag.

Noen som har et godt tips til hva slags type blender jeg kunne skaffet meg?

Anonymous poster hash: dd0eb...84e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har OBH Nordica sin "Smoothie Twister". Det følger med to flasker og jeg lager aldri mer enn en slik når jeg skal ha smoothie. Det knuser også is og er det beste blenderen jeg har hatt :) Vet at de har den på Coop.

• Liker 1
Skrevet

Det du trenger er en stavmikser. Den gjør slike jobber bedre enn en blender. Kjøper du et sett får du ofte med matmølle som opereres med stavmikseren.

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk en miniblender til jul, er ca 300 ml i den, tror den var kjøpt på clas ohlson :) Men den kan ikke knuse is da.

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg ville heller satset på en stavmikser

AnonymBruker
Skrevet

Og ekstremt dyr!

Anonymous poster hash: 87d16...60f
Skrevet

"Kraftig mikser"? Den er bare 140W. Det er ingenting!

Du må ikke sammenligne effekt på en bamix mot en annen. De har jevnt over lavere effekt, men blender kraftigere i forhold til effekten. Ville uansett anbefalt den store om man først skal kjøpe bamix. Den lille er kanskje litt i svakeste laget om man vil knuse is.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt OT, men vi lager alltid guacamole i morter, synes den får best konsistens da :)

Anonymous poster hash: ad913...cf0

AnonymBruker
Skrevet

"Kraftig mikser"? Den er bare 140W. Det er ingenting!

Til opplysning, jeg har både den og en Braun på 600W, Bamixen knuser Braun til ethvert gjøremål. Bamix er et profesjonelt redskap, absolutt bedre en enhver annen stavmixer! Som nevnt over kan du ikke bare sammenligne antall watt, det sier ikke noe om hvem som gjør jobben best.

Anonymous poster hash: 92546...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...