Gjest Xavia Skrevet 31. juli 2004 #1 Del Skrevet 31. juli 2004 Håper noen har en god stekepanne å anbefale. Jeg har ødelagt min dyre flotte (med lokk), fordi jeg har vasket den i oppvaskmaskin... Så nå må jeg investere i en ny. Jeg vil ha en som kan vaskes i oppvaskmaskin, men som også har belegg i bunnen, slik at ikke alt henger fast. En ting til, den må også ha lokk. Lar dette seg kombinere? Noen som har en vidunderpanne å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2004 #2 Del Skrevet 31. juli 2004 Hør på jernia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. juli 2004 #3 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, jeg tenkte å gjøre det. Men skulle sjekke om noen her inne hadde noen supertips først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 1. august 2004 #4 Del Skrevet 1. august 2004 Titan panner er kjempegode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. august 2004 #5 Del Skrevet 1. august 2004 Vi har også titan stekepanne og den er kjempegod. Kan virkelig anbefales. Men om den lar seg kombinere med oppvaskmaskin? Det har jeg ikke turt å prøve selv, men du kan jo spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. august 2004 #6 Del Skrevet 1. august 2004 Smør stekepanna med litt olje hver gang du har vasket den i oppvaskmaskin. Da holder den lengre. Den vi hadde som nesten var ødelagt (så kjempetørr ut) har blitt veldig fin etter at vi hadde noen dråper olje i etter vask... PS: Det var Christiania Glasmagasin som foreslo dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2004 #7 Del Skrevet 1. august 2004 Titanpanner er kjempegode. Mm, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 1. august 2004 #8 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har en Gastrolux traktørpanne. Disse kan man kjøpe lokk til, koster vel 100-150 kroner ekstra. Trenger ikke å bruke verken smør eller olje, og ingenting setter seg fast Om den kan vaskes i maskin, vet jeg imidlertid ikke, men panna er kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 1. august 2004 #9 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg tror alle slipp-belegg blir ødelagt i oppvaskmaskin pga oppvaskpulveret skraper det opp. Maskinvaskepulver er svært skrapende, kan brukes til å fjerne fargebelegg inni termoser og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå