AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Huff! så fortvilt over situasjonen! Jeg har en snill søster som har giftet seg med en komplett idiot! Han fungerer ikke i arbeidslivet og ødelegger for seg selv over alt hvor han ferdes med sin dårlige oppførsel og sine manglende sosiale antenner. Les: rekke finger, kjefte på folk han ikke liker osv. Det verste er at barna han har med min søster også blir vitne til oppstyr han lager der han har med seg barna sine. Han har ikke venner og familien (inkludert min søster) isolerer seg delvis pga at han er så spesiell og fiendtlig innstilt. Når jeg i fortvilelse sier min mening til søsteren min blir vi uvenner fordi hun sier jeg legger meg bort i hennes ting og at jeg heller burde passe meg selv, noe som selvsagt sikkert er sant. Jeg greier bare ikke å være stille uten å si noe! Før hadde vi jo et åpent forhold der vi kunne si alt til hverandre! Jeg har selvsagt ikke et perfekt forhold selv, men mine problemer er på et annet plan. Jeg har alltid satt pris på når det er noe og søsteren min sier det til meg, noe hun i grunnen gjør sjelden. Jeg har et problem i forhold til at min svoger oppfører seg så dårlig og får familien sin inn i et dårlig lys. Burde jeg holdt kjeft? Anonymous poster hash: 8679a...71e Anonymous poster hash: 8679a...71e
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Hvem er det nå du skal holde kjeft for da? Hvem vil du si ting til nå? Du har jo valget; enten så sier du det mens du risikerer å bli fra-støtt av din søster. Ellers kan du holde kjeft og heller unngå ham som best du kan.
HoppsyDaisy Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Hun må nesten få leve sitt liv selv. Noen ganger kan man ikke gjøre så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå