AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1490226.ece Enig i dette jenter? På nyttårsaften kan dere slippe dere mer løs i klesstilen? Høyere skjørtekant og kanskje appåtil droppe trusene. Anonymous poster hash: 6eab6...1fb
Wilma- Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Tror artikkelen handler mer om å slippe seg mer løs når det gjelder farger og paljetter.... 2
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Tror artikkelen handler mer om å slippe seg mer løs når det gjelder farger og paljetter....
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor er en bekledning horete egentlig? Dette blir vel litt på kanten av hva denne tråden handler om, men allikevel. Om en dame har et litt kort trangt skjørt, kort kjole, lakk-boots med høye hæler o.l. så blir hun sett på som horete. Jeg fatter det ikke! Det er da bare pent og feminint. Skal folk dømmes etter klesstil, hår, skjegg, tatoveringer etc. ? Man må nesten snakke med en person og bli litt kjent med vedkommende før man vet hvordan denne personen er, og gjør.
Wilma- Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Med mindre noen har på seg dette skal det mye til før jeg klassifiserer det som "horete".......
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Med mindre noen har på seg dette skal det mye til før jeg klassifiserer det som "horete"....... He he.... dette gatebildet er litt spesielt også
Wilma- Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 He he.... dette gatebildet er litt spesielt også Kunne jo hende hun var på vei til nyttårsfest? 2
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Kunne jo hende hun var på vei til nyttårsfest? Sant det! Man skal ikke forhåndsdømme folk. 1
Djungelvrål Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1490226.ece Enig i dette jenter? På nyttårsaften kan dere slippe dere mer løs i klesstilen? Høyere skjørtekant og kanskje appåtil droppe trusene. Anonymous poster hash: 6eab6...1fb Du som mann kan kle deg horete selv. Bare å ta på seg åletrange bukser, trang singlet og sleike håret bakover med voks. Litt sånn partysvenske"look". Det er bare å prøve, ikke noe vits å være misunnelig på oss jenter. Men du har kanskje ikke kropp til det?? 1
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Med mindre noen har på seg dette skal det mye til før jeg klassifiserer det som "horete"....... Oj, kan du skimte meg helt bakerst til venstre der Wilma? Jeg har på kort-kort skjørt, nettingstrømper og over-the-knee-boots
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Du som mann kan kle deg horete selv. Bare å ta på seg åletrange bukser, trang singlet og sleike håret bakover med voks. Litt sånn partysvenske"look". Det er bare å prøve, ikke noe vits å være misunnelig på oss jenter. Men du har kanskje ikke kropp til det?? Mannehore??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå