Gjest Tankevekker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Må bare lufte tanker før jeg blir gal. På nyttårsaften kyssa jeg og ei jente jeg liker godt. Vi har vært venner lenge og jeg tror egentlig ikke ho er noe å satse på fordi vi er rake motsetninger av hverandre. Jeg sender de typiske fyllemeldingene som alle angrer på dagen derpå og håper ho svarer tilbake. Det gjør ho ikke. Jeg tror vi er for ulike til at det er noe særlig å satse på, men hva er greia med disse følelsene man ikke kan kontrollere? Jeg er en ganske sjenert mann som egentlig ikke er så opptatt av sex, mens hun er en selvsikker og flott dame som veldig mange har lyst til å være med og ho vet godt hva ho står for selv. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe mer ut av det fordi jeg setter mer pris på vennskap og trygghet enn intimitet og spenning. Typisk taperhistorie, det vet jeg, men jeg måtte bare lufte tankene her jeg sitter med noen etterdønninger av fylleangst og depresjon før hverdagen kommer snart er tilbake som en dør i fjeset. Godt nyttår!
draug 75 Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Egentlig ikke opptatt av sex? Er dette noe du bare har vent deg til å tenke etter et langt tvungent sølibat, eller er det et faktum? Vi menn er ikke oppfordret til å ha høye tanker om oss sjøl her i den vestlige verden. Men du skal få ei oppfordring av meg. Ha høye tenker om deg sjøl. Vær frimodig. Du skader ingen med å slutte å være sjenert, men du ødelegger for deg selv med å fortsette å være sjenert?
Anders42 Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Ikke noe å svette over dette her Men rake motsetninger trenger ikke være så ille, om man klarer å finne i hvert fall noen felles interesser. Jeg personlig foretrekker kvinner som er reale og jordnære. Med mindre du skrev noe perverst og grisete så syns jeg denne jenta burde svart så høflig som mulig. Det er normal folkeskikk. Men den er på hell i dette landet.
Gjest Tankevekker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Ingen perverse eller krenkende ting ble skrevet. Jeg ser tilbake på den som ei koselig melding egentlig, men det kan kanskje bli litt overdrevet når man er full og emosjonell. Jeg liker damer som liker å le og som ikke tar seg selv så høytidelig. Denne jenta passer forsåvidt beskrivelsen, men ho liker mere "bad boy" typen, og der er ikke jeg. Hvis jeg skal prøve å være det, blir det en rein katastrofe. Jeg har lav selvtillitt når det gjelder damer, og hvor opptatt jeg er av sex har nok en sammenheng med at jeg har vendt meg til å leve uten det. Det skjer kanskje en gang i året, i fylla, med meget variabelt hell. Jeg sliter også med sosial angst noe som ikke akkurat forenkler hele denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Den dama vet ikke hva hun går glipp av Om hun nå bare ser etter bad boy's så er hun ant veldig ung og uerfaren enn så lenge. Du får håpe hun vokser opp kjapt og innser hva som er verdt å satse på Anonymous poster hash: aee0e...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå