AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Vi har satt inn kattedør i døren ut til terassen. Nå som det er vått ute så er jo kattene veldig møkkete på potene sine, og de kommer rett inn i stua gjennom luken sin (eneste sted vi kan ha luken). Gulvet og sofaen er full av gjørmete kattespor. Har nå sett med nødt til å stenge luken, men da blir kattene helt maniske etter å gå ut og inn.. Noen tips for hvordan jeg løser dette? Har et håndkle liggende foran luken som de må tråkke på, men de er lile forbanna møkkete! Anonymous poster hash: d4910...4b5
Gjest Vux Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Tja, kanskje hvis du har bjelle på dem og setter maten nærmere døra, kanskje du hører dem komme inn og får nok tid til å ta tak i dem? <-- er ikke katteeier Endret 2. januar 2015 av Vux
tussi84 Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Du kan ikke forvente noe annet når du har katt 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Litt potemerker må du nok leve med. Men på dyrebutikkene får du kjøpt sånne fluffy tepper, som tørker opp skitne poter veldig raskt. Ha en utenfor og en rett innefor katteluka, og den verste søla forsvinner. Anonymous poster hash: 3b5a1...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Litt potemerker må du nok leve med. Men på dyrebutikkene får du kjøpt sånne fluffy tepper, som tørker opp skitne poter veldig raskt. Ha en utenfor og en rett innefor katteluka, og den verste søla forsvinner.Anonymous poster hash: 3b5a1...aa6 Takk for tips, det skal jeg se om jeg får tak i! Anonymous poster hash: d4910...4b5
Acalewia Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Dirty Dog eller Soggy Doggy dørmatte er svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå