AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor kan ikke dere menn ha ordentlige hobbyer som å spille gitar, dykke, drive med seilbåt? Fyren jeg var med fortalt at han ville vise meg frimerkesamlingen sin, og da tenkte jeg at nå blir det spennende. Da vi kom til boligen hans kommer han faktisk med en virkelig frimerkesamling... Hva faen? Herregud går det an? For en kjedelig hobby. Anonymous poster hash: d9ab5...db9 1
Gjest HeiHade Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Høres ut som han slapp billig unna. Bra for ham. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 *rekker langfingeren til deg, ts* Anonymous poster hash: e6904...6cf 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Nå er heldigvis ferien over snart, og alle som kjeder seg så fælt har jobb eller skole/studier å gå tilbake til 2
Gjest anonym2233 Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Nå er heldigvis ferien over snart, og alle som kjeder seg så fælt har jobb eller skole/studier å gå tilbake til God latter da Ts, om han spilte gitar, så hadde du sikkert dumpet han fordi han ikke var så flink da, som du trodde ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå