AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hva skal du kjøpe på januarsalget i år, eller hva har du kjøpt? Jeg skal kjøpe meg et par ski (butikk), og hårpleie (internett). Anonymous poster hash: a8428...413
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Ingenting. Jeg har alt jeg trenger. Med mindre jeg kommer over noe fint jeg kan gi min venninne i bursdagsgave. Anonymous poster hash: abff4...9af 2
Kelsier Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg kjøpte meg en ullcardigan fra Filippa K og en ullgenser fra Acne, begge på 30%. Veldig fornøyd! Kjøpte også t-skjorter, thights og strømpebukser fra H&M, som riktignok ikke var på salg, men sårt tiltrengt likevel.
Kelsier Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Hårpleie var forresten en god ide, tror jeg skal kjøpe det og. Har ikke handlet noe mer enn et skjerf og en veske siden april, så det er store behov.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jeg kjøpte meg en ullcardigan fra Filippa K og en ullgenser fra Acne, begge på 30%. Veldig fornøyd! Kjøpte også t-skjorter, thights og strømpebukser fra H&M, som riktignok ikke var på salg, men sårt tiltrengt likevel. Kan ikke du tipse om nettsider, hvor en kan finne eksklusive klær som ikke er så kostbare? Det er jo mulig å gjøre noen kupp nå som det er salg, vet bare ikke hvor jeg skal finne. Har vært innom nettsidene til Filippa K, Acne og Tiger of Sweden, men fant dessverre lite ;-( Anonymous poster hash: 584bf...d6c
Kelsier Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg kjøpte mine gensere i fysisk butikk, men jeg vet at Høyer hvertfall har nettbutikk. Ellers har jo Miinto og Zalando en del fine merker som er sterkt rabattert i disse dager.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Jeg kjøpte mine gensere i fysisk butikk, men jeg vet at Høyer hvertfall har nettbutikk. Ellers har jo Miinto og Zalando en del fine merker som er sterkt rabattert i disse dager. Tusen takk for tips :-) Anonymous poster hash: 584bf...d6c
A.s Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk for tips :-) Anonymous poster hash: 584bf...d6c Og boozt.no 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Jeg skal kjøpe meg en kjempedildo til halv pris på kondomeriet. Berta. Anonymous poster hash: de8ae...18d
Nordis Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Ingenting. Har shoppestopp i hele 2015. Befriende 1
Gjest Phoenix Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Hittil pute, det var trengt, og ikke på salg men prisen var den billigste jeg har sett. Sønnen min skal få ny hjelm, ski, skisko og en del klær. Jeg ser etter klær til meg, men ikke funnet noe ennå.
Fanteria Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har kjøpt stellematte, badebaljeholder, ulluer, sprinkelsengbeskytter, uro og ammepute på tilbud. Jollyroom og lekmer som ble handlet fra denne gangen. Godt med tilbud når dette er ting man uansett har på innkjøpslista
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Vintersykkelsko. Trengte dette og da passet det fint at det tilfeldigvis var tilbud.Anonymous poster hash: 79ef9...c39 1
Gjest LadyAntebellum Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Masse gaver til bursdager og neste jul:D
Gjest Phoenix Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Masse gaver til bursdager og neste jul:D For en god idé! Kan hende jeg hermer.
Puny Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Syntes det er litt dårlig salg nå jeg, mye sånn 25-30% nedsatt, tror jeg skal gi det noen dager til å se om det blir bedre... 1
QueenAwesome Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Kjøpt meg litt klær, en del sminkekoster og en ny kåpe
Testosteron Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Ingenting. Jeg har alt jeg trenger. Med mindre jeg kommer over noe fint jeg kan gi min venninne i bursdagsgave. Jeg har også alt jeg trenger, men jeg kjøper likevel. Jeg har faktisk så mye at moren min sa til meg her forleden at jeg burde tenke over om jeg ikke har noen jakker eller sko som min far kan "arve" Men det kommer ikke på tale! Han kan kjøpe seg sine egne klær Han fikk dog en ny genser av meg til jul, noe min mor bestemte I går var jeg innom posten og leverte noen brev, og da jeg kom ut derfra så jeg at det var salg i klesbutikken ved siden av, så da gikk jeg inn og så hva de hadde. Det endte meg at jeg kjøpte ei jakke til halv pris (1000/2 = 500). Selv om ekspeditøren sa det er ei høstjakke, har jeg brukt den i dag, for det går da ikke an å henge nye klær inn i skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå