AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Nå er jeg skikkelig lei, oppgitt og skuffet. Spurte først bestevenninna mi om hun ønsket å være forlover. Hun takket nei fordi hun allerede skal være forlover i et bryllup i 2016 (året vi også gifter oss). Det er greit nok, og jeg forstår det. Spurte så BÅDE søsteren og moren min, men også disse sa nei på grunn av "mangel på tid". Det er i alle fall den unnskyldningen jeg har fått. Disse vet også hvor vanskelig jeg har for å spørre om slike tjenester, og hvor få venner jeg har. Ut over dette har jeg egentlig ingen nære venner. Jeg har vanlige venninner som jeg fester med en gang i blant, men ingen som "kjenner meg", og som jeg ville hatt som forlover. Er så lei meg nå Mannen har funnet forlover, så føler at det blir feil å flytte bryllupet til 2017 ettersom bestevenninna mi er ledig da.. Anonymous poster hash: 3562a...75b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Hva forventes av forloveren? Ikke tid til mer enn ett oppdrag i løpet av et år? Er det to påfølgende helger bestevenninna di evt hadde skullet være forlover? Hva forventer DU av en forlover? Jeg har vært forlover en gang, og kunne fint vært forlover igjen. Men det kom selvfølgelig ann på bruden og hvilke behov/forventninger/krav som møtte meg. Regner med du sikkert ønsker et utdrikningslag/jentekveld før bryllupet. Og forlover er gjerne med en gang eller to for å prøve kjole, og i tillegg må papirer signeres og man må selvfølgelig være tilstede på selve dagen. Men det er lite en forlover MÅ gjøre, ofte er det brudens forventninger og forloverens forventninger som tar av... Anonymous poster hash: feed3...181 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Hva forventes av forloveren? Ikke tid til mer enn ett oppdrag i løpet av et år? Er det to påfølgende helger bestevenninna di evt hadde skullet være forlover? Hva forventer DU av en forlover? Jeg har vært forlover en gang, og kunne fint vært forlover igjen. Men det kom selvfølgelig ann på bruden og hvilke behov/forventninger/krav som møtte meg. Regner med du sikkert ønsker et utdrikningslag/jentekveld før bryllupet. Og forlover er gjerne med en gang eller to for å prøve kjole, og i tillegg må papirer signeres og man må selvfølgelig være tilstede på selve dagen. Men det er lite en forlover MÅ gjøre, ofte er det brudens forventninger og forloverens forventninger som tar av... Anonymous poster hash: feed3...181 Jeg vet at bryllupet hvor bestevenninna mi er forlover i nå skal holdes utenlands, og at det er et nokså pompøst bryllup med stor utdrikningslag osv. Det JEG forventer av MIN forlover er egentlig ikke særlig mye. Hyggelig om hun arrangerer et udrikningslag av en eller annen sort. Ut over dette har jeg egentlig ikke sagt noe. Kommer til å bruke forloveren i dialog med kjole/tilbehør, men forstår liksom ikke helt hvorfor ingen vil være min Anonymous poster hash: 3562a...75b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Det synes jeg er dårlig gjort av dem alle sammen, særlig siden du ikke forventer at hun skal gjøre mye. Min forlover møtte jeg for å skrive under på papirene, og så var hun til stede på selve dagen og festen. Resten fikset jeg selv, og pga helsa kunne jeg ikke ha utdrikningslag. Det virker jo ikke som om du forventer særlig mer. Har mannen din en søster du kan spørre? Det går også fint an å ha en mannlig forlover, det hadde jeg første gang jeg giftet meg.Anonymous poster hash: e1ff4...bb9
bambis Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Nå er jeg skikkelig lei, oppgitt og skuffet. Spurte først bestevenninna mi om hun ønsket å være forlover. Hun takket nei fordi hun allerede skal være forlover i et bryllup i 2016 (året vi også gifter oss). Det er greit nok, og jeg forstår det. Spurte så BÅDE søsteren og moren min, men også disse sa nei på grunn av "mangel på tid". Det er i alle fall den unnskyldningen jeg har fått. Disse vet også hvor vanskelig jeg har for å spørre om slike tjenester, og hvor få venner jeg har. Anonymous poster hash: 3562a...75b Forstår godt at du ble lei deg! Jeg er veldig glad for at hun jeg spurte sa ja, ellers hadde vel ikke jeg heller hatt så mange andre å velge mellom. Men jeg lurer på om du har formidlet ordentlig hva du "krever" av forloveren din? Dersom venninne/søster visste at du ikke hadde så store forventninger til forlover, kanskje de ville svart ja? Det går jo an å snakke med dem på nytt, fortelle at det viktigste er at de skriver under papirene? Håper det ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Forstår godt at du ble lei deg! Jeg er veldig glad for at hun jeg spurte sa ja, ellers hadde vel ikke jeg heller hatt så mange andre å velge mellom. Men jeg lurer på om du har formidlet ordentlig hva du "krever" av forloveren din? Dersom venninne/søster visste at du ikke hadde så store forventninger til forlover, kanskje de ville svart ja? Det går jo an å snakke med dem på nytt, fortelle at det viktigste er at de skriver under papirene? Håper det ordner seg for deg Ja, jeg har tenkt på dette, og at jeg kanskje må prøve på nytt. Likevel vil jeg ikke fremstå som at jeg er helt desperat.. samtidig så er det bryllupet mitt. Hadde bare ikke forestilt meg et slikt scenario. Anonymous poster hash: 3562a...75b
Alice123 Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Antageligvis har bestevenninna di hatt en del utgifter og styr med det andre bryllupet (stort pompøst utenlandsbryllup krevet litt både tidsmessig og økonomisk). Vær veldig tydelig på at du skal ha et mye enklere opplegg som ikke krever like mye tidsmessig og økonomisk. 4
fruBeist Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Hvor i landet bor du? Hvis du bor i nærheten, så kan jeg være forlover jeg
Teardrop Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Nå er jeg skikkelig lei, oppgitt og skuffet. Spurte først bestevenninna mi om hun ønsket å være forlover. Hun takket nei fordi hun allerede skal være forlover i et bryllup i 2016 (året vi også gifter oss). Det er greit nok, og jeg forstår det. Spurte så BÅDE søsteren og moren min, men også disse sa nei på grunn av "mangel på tid". Det er i alle fall den unnskyldningen jeg har fått. Disse vet også hvor vanskelig jeg har for å spørre om slike tjenester, og hvor få venner jeg har. Ut over dette har jeg egentlig ingen nære venner. Jeg har vanlige venninner som jeg fester med en gang i blant, men ingen som "kjenner meg", og som jeg ville hatt som forlover. Er så lei meg nå Mannen har funnet forlover, så føler at det blir feil å flytte bryllupet til 2017 ettersom bestevenninna mi er ledig da.. Anonymous poster hash: 3562a...75b Om du må vente et år med å gifte deg fordi "besteveninna di" ikke har tid, kan du for faan ikke kalle ho din bestevenninne heller! Skaff deg nye venner og for all del, IKKE utsett brylluppet fordi du ikke får ho du vil, går for din nest beste veninne. Regner med at du har mer enn en. Jeg var selv forlover i fjor, og ho "har ikke tid" , hva snakker ho om? Du møter ho vel sånn ca noen ganger i mnd sånn til vanlig? Bruk den tiden til å titt litt på ting sammen, ring hverandre. Det gjorde jeg og min venninne, vi bor ikke i samme by. Men har begge tlf og sms, og skype for å sende hverandre linker. Beklager, men å be mamman sin om å være forlover synes jeg er veldig stusselig...... Spør ei annen venninne av deg, eller en kamerat! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå