Gå til innhold

Garn spørsmål fra nybegynner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å fingerstrikke. Trenger da tykt garn. Har brukt viking balder. Veldig godt og mykt og kløfritt. Men det er kanskje litt for "løst". Og ikke så veldig billig.

Når jeg ser på garnet ser jeg jo tykkelsen, men på leting etter billigere garn på nett (har du tips?) så trenger jeg hjelp til hva jeg skal se etter? Forstår ikke hva de tingene betyr..

Anonymous poster hash: fa196...0ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Armstrikke mente jeg.

Anonymous poster hash: fa196...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert gøy når du holder på, men husk at strikkene morkner ganske raskt og blir til enten strikk som ryker ett sted eller til bare smuler. Dette er en dyr hobby med kortvarige produkter.

Anonymous poster hash: e01ad...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert gøy når du holder på, men husk at strikkene morkner ganske raskt og blir til enten strikk som ryker ett sted eller til bare smuler. Dette er en dyr hobby med kortvarige produkter.

Anonymous poster hash: e01ad...c4e

tror nok du tenker på desse armbånda som er i vinden for tiden.

TS bruker armene til å strikke fremfor strikkepinner, men bruker garn på samme måte. Ergo, hun strikker produkter av garn og ikke av gummistrikk.

Jeg vet dessverre ikke om noe TS, men satser på at du får svar her:)

Anonymous poster hash: 13eb0...8e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Drops har veldig gode og rimelige garn. Du kan jo se nærmere på de tykke garnkvalitetene derfra som Eskimo, Andes (nydelig garn, liker det godt) og Polaris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...