shorty Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hei! Jeg har nå drevet litt med en gutt som jeg for over et år siden møtte på fest(hvor han passet på meg hele kvelden og kysset meg). Vi tok opp kontakten igjen for noen måneder siden. Det begynte med at vi snappet ganske lenge(2-3mnd), og nå har det blitt litt prating på meldinger, face og jeg har vært på filmkveld hos han en gang. Og jeg overnattet hos han i går etter fylla. Vi har ikke hatt sex eller kyssa. Kun kosa, holdt rundt hverandre og holdt hender. Egentlig alt untatt direkte kyssing på munn og sexrelaterte ting. Men det som er så vanskelig med han er å tolke tegnene. Jeg er så vandt med gutter som er mer dirkekte. Vil de møte meg, vel da spør de. Han her er sjenert. Jeg prøver liksom å smi mens gjernet er varmt, men det er ikke så lett når det ikke virker som han er interessert i å finne på noe. Med festing vil han veeeeldig møte meg. Da maser han sykt om at jeg skal komme osv. Når jeg var hos han på filmkveld virka han litt uinteressert. Vi satt hverandre i sofaen men han tok meg aldri nærmere i å sitte i armkroken, og den eneste fysiske berøringen vi hadde var at han tok beina oppå mine haha. Dette er utrolig frustrerende for meg. Jeg er vandt med direkte gutter som "jager" mer når de vil ha noe. Og det går såå sakte fremover føler jeg, blir så furstrert og usikker om han er interessert i meg eller om jeg kaster bort tiden. Vi har nå snakket i kanskje 3-4 måneder. Har prøvd å spørre han rett ut når han er full: hva er det du vil egentlig? liker du meg? Og da har han liksom svart at han liker meg, og at jeg er litt "dum" på en måte som ikke ser det. Og at han skal gi mer intiativ til å møtes. Men merker ikke noen forskjell dagen etter egentlig.
draug 75 Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Han oppfører seg på den tilbakeholdne måten vi menn av kulturen og klimaet i samfunnet forteller og forlanger at vi menn skal oppføre oss mot kvinner. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Hei! Jeg har nå drevet litt med en gutt som jeg for over et år siden møtte på fest(hvor han passet på meg hele kvelden og kysset meg). Vi tok opp kontakten igjen for noen måneder siden. Det begynte med at vi snappet ganske lenge(2-3mnd), og nå har det blitt litt prating på meldinger, face og jeg har vært på filmkveld hos han en gang. Og jeg overnattet hos han i går etter fylla. Vi har ikke hatt sex eller kyssa. Kun kosa, holdt rundt hverandre og holdt hender. Egentlig alt untatt direkte kyssing på munn og sexrelaterte ting. Men det som er så vanskelig med han er å tolke tegnene. Jeg er så vandt med gutter som er mer dirkekte. Vil de møte meg, vel da spør de. Han her er sjenert. Jeg prøver liksom å smi mens gjernet er varmt, men det er ikke så lett når det ikke virker som han er interessert i å finne på noe. Med festing vil han veeeeldig møte meg. Da maser han sykt om at jeg skal komme osv. Når jeg var hos han på filmkveld virka han litt uinteressert. Vi satt hverandre i sofaen men han tok meg aldri nærmere i å sitte i armkroken, og den eneste fysiske berøringen vi hadde var at han tok beina oppå mine haha. Dette er utrolig frustrerende for meg. Jeg er vandt med direkte gutter som "jager" mer når de vil ha noe. Og det går såå sakte fremover føler jeg, blir så furstrert og usikker om han er interessert i meg eller om jeg kaster bort tiden. Vi har nå snakket i kanskje 3-4 måneder. Har prøvd å spørre han rett ut når han er full: hva er det du vil egentlig? liker du meg? Og da har han liksom svart at han liker meg, og at jeg er litt "dum" på en måte som ikke ser det. Og at han skal gi mer intiativ til å møtes. Men merker ikke noen forskjell dagen etter egentlig. Jammen.... du gjør jo ting vanskeligere ved å ikke ta litt initiativ selv også da. Spør ham nå om dere skal finne på noe, dere to, og se hva du får til svar. - uansett er det jo bedre enn å sitte musestille og vente på at han skal 'jage' deg ned. 1
shorty Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2015 Jammen.... du gjør jo ting vanskeligere ved å ikke ta litt initiativ selv også da. Spør ham nå om dere skal finne på noe, dere to, og se hva du får til svar. - uansett er det jo bedre enn å sitte musestille og vente på at han skal 'jage' deg ned. Ts her: Jeg gjør det. Har spurt flere ganger direkte om vi skal finne på noe osv. Men da har han bare begynt å snakke om noe annet og egentlig ikke svart. Har snakket med han om det før og, men han mente visst ikke å bortforklare det da. Så intiativ fra min side er ikke dårlig iallefall
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Ts her: Jeg gjør det. Har spurt flere ganger direkte om vi skal finne på noe osv. Men da har han bare begynt å snakke om noe annet og egentlig ikke svart. Har snakket med han om det før og, men han mente visst ikke å bortforklare det da. Så intiativ fra min side er ikke dårlig iallefall Når du spør om dere skal finne på noe så snakker han det bare bort? Virker ikke så veldig interessert. Eller har det bare hendt en gang?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Han er nok ikke interessert i deg. Anonymous poster hash: 128d9...2de
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Enten er han null interessert eller så er han nervøs for å treffe deg i edru tilstand. Traff en slik en gang. Han var visst dødsinyeressert men for meg virka det ikke sånn så jeg gikk videreAnonymous poster hash: 92212...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå