Gå til innhold

dumpet fyren pga bokhylle på do

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flaut og teit med folk som har lesestoff liggende på toalettet, men denne fyren hadde en hel liten bokhylle med både bøker og blader!

Avsluttet kontakten, men da jeg fortalte det til venninner synes de jeg var den rare, er jeg nå det da?

Anonymous poster hash: deb89...edb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er den rare ja. Litt spesielt å ha en bokhylle på do, men er fyren ellers ålreit synes jeg ikke akkurat at det er en grunn til å dumpe ham.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesiell ting å dumpe noen for.

Anonymous poster hash: 98e94...e80
  • Liker 6
Gjest Brillefin
Skrevet

Du er rar ja :fnise: greit med lesestoff på do vel.. noen ganger bruker man ekstra tid der inne;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du tuller med oss nå, ikke sant?

Å ha en pen, liten bokylle på toalettet skulle være dumpegrunn fordi du følte deg flau?

Hva er det som gjør at du blir så flau over at noen har en liten bokhylle med blader og bøker på toalettet?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Herregud vi lever faktisk i 2015 nå!

Ingen som leser bøker på dass etter at vi fikk ihpone og ipad vel!!

Anonymous poster hash: d702f...a58
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en pen, liten bokylle på toalettet skulle være dumpegrunn fordi du følte deg flau?

Hvis den var stor og stygg, da?

Anonymous poster hash: d820a...e17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:nocomment:

Anonymous poster hash: d8a45...af2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, endelig en dotråd med ny vri. En bokhylle bør kunne godtas så sant han ikke drar "dobøkene" med seg inn i andre rom.

Anonymous poster hash: a390e...0f7
  • Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Var sikkert bare drittbøker fulle av piss!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flaut og teit med folk som har lesestoff liggende på toalettet, men denne fyren hadde en hel liten bokhylle med både bøker og blader!

Avsluttet kontakten, men da jeg fortalte det til venninner synes de jeg var den rare, er jeg nå det da?

velkommen til kg der man alltid dumper for den minste grunn

Anonymous poster hash: 53230...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som har peis på badet.

Han har faktisk også bokhylle. Og også tv.

Anonymous poster hash: b5769...354
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis den var stor og stygg, da?

Anonymous poster hash: d820a...e17

Kjernen i TS opplevde problem forstår jeg å ligge i det ubestridte faktum at det var en bokhylle på toalettet.

- de fleste toalett har ikke urimelig stor plass, så hyllen er nok ikke så enormt stor.

Jeg venter på TS respons mht. hvorfor hun blir flau av at noen har en bokhylle på toalettet ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke akkurat tenkt meg en bokhylle på badet selv, men herregud for en idiotisk dumpegrunn fra TS' side. Det må jo ha ligget mye mer bak enn en bokhylle, så batshit at de dumper kjæresten over noe sånt alene er det knapt noen som er.

Anonymous poster hash: aa92e...1df
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvis dette er en reell historie, så er det i grunn veldig interessant for meg å høre det.

Uansett baken omliggende tror jeg du ikke virkelig elsket han for den han er, og regner med det var andre ting som var i veien som gjorde at du dumpet han... og jeg vil ikke tro ei kvinne som er over tredve ville gjort det....

Anonymous poster hash: 2caac...b1c
Skrevet

Jeg hadde tenkt at bøker kan få vannskader av å ligge på badet lenge, men hvis det ar han egne bøker, så værsegod :vetikke:

Gjest Smileysun
Skrevet

Det er noe du ikke forteller her anmoder jeg? Kanskje innholdet i bøkene og bladene?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som har peis på badet.

Han har faktisk også bokhylle. Og også tv.

Anonymous poster hash: b5769...354

Er'n singel og i førtiåra - gi ham kontaktinfoen min, vil du? :jepp:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er teit med lesestoff på do, men det må være noe annet som også gjør at du ikke vil date han noe mer? Nekter å tro at du liker han så veldig godt om dette er det eneste som skal til for at du dumper han.

Anonymous poster hash: aa1a9...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...